Olet täällä

A-lehtien vaikuttajaverkosto kasvaa – Lilyyn 4 tubettajaa ja 5 bloggaajaa

Lilyn vaikuttajayhteisö vahvistuu taas. Alkusyksystä perustettuun Lilyn YouTube-yhteisöön liittyvät Joona Hellman, Linda Ekroth sekä Kaisa Merelän ja Samuel Glassarin Kaisambu-YouTube-kanava. Uudet kanavat tavoittavat yhteensä yli 75 000 tilaajaa.

Tubettaja Joona Hellman

(Kuvassa: Tubettaja Joona Hellman)

Joona Hellman, Linda Ekroth ja Kaisambu liittyvät Lilyn tubettajina aiemmin aloittaneiden Nea Lindbergin, PatuEmilian, Venlaten ja Viksunan joukkoon. Kanavien sisällöt käsittelevät lifestyle-aihepiirejä, kuten muotia, kauneutta, treenaamista ja ravintoa, kuin myös ihmissuhteita ja huumoria.

”Myös 20–30-vuotiaat ovat alkaneet kiinnostua tubettajista. Esimerkiksi parisuhteeseen ja treeniin liittyvät videot kiinnostavat”, Trendin ja Lilyn päätoimittaja Mari Karsikas kertoo.

Samalla Lily vahvistaa myös bloggaajien joukkoa. Nimikkobloggaajiin liittyvät useasti eri blogikisoissa palkittu Kaisa Merelän The Good Morning -blogi, sekä Anna Vihervaarasta, Bluestocking, Kriselda ja Tyhjä ajatus. Blogeissa käsitellään Lilyn lukijoiden suosikkiteemoja, kuten lifestylea ja yhteiskunnallisesti kantaaottavia aiheita.

Mainostajalle Lilyn vaikuttajaverkosto tarjoaa mahdollisuuden tehdä monipuolista kaupallista yhteistyötä niin blogeissa kuin YouTubessa. A-lehtien ja Tubeconin tänä vuonna toteuttama tutkimus osoittaa, että sisältömarkkinointi YouTubessa on tehokas tapa vaikuttaa katselijoiden ostopäätöksiin.

”Tutkimuksen vastaajista 48 % on ostanut tai harkinnut ostavansa tuotteen tai palvelun, jonka oli nähnyt tubettajan kaupallisella sisältöyhteistyövideolla. Kun tubettaja esittää kaupallisen viestin omalla tyylillään, se koetaan luonnollisena osana kanavan sisältöä”, A-lehtien nuorten naisten medioiden liiketoimintavastaava Anni Lintula kertoo.

Haluatko tehdä kaupallista yhteistyötä Lilyn bloggaajien tai tubettajien kanssa? Kysy A-lehtien mediamyynnistä lisää tehokkaasta vaikuttajamarkkinoinnista. Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai p. 050 4144 200 tai mediamyynti@a-lehdet.fi.

Lisätietoja

A-lehtien nuorten naisten medioiden liiketoimintavastaava Anni Lintula
050414 4233, anni.lintula@a-lehdet.fi

Trendin ja Lilyn päätoimittaja Mari Karsikas
050 414 4285, mari.karsikas@a-lehdet.fi 

Lue myös nämä

Lataa kooste: Sisältömarkkinointi YouTubessa - 6 vinkkiä tulokselliseen tubettajayhteistyöhön

Tubettaja Derya Dincerin myyntiedustus A-lehtiin

Ajankohtaista

Sari Mikkonen-Mannila A-lehtien joukkueeseen

A-lehtien sisältöstudion johtajaksi on nimitetty Sari Mikkonen-Mannila. Hän siirtyy tehtävään 15. tammikuuta 2018 HJK:n...

Lue lisää

Pia Huttunen A-lehtien henkilöstöpäälliköksi

A-lehtien henkilöstöpäälliköksi on nimitetty 15. tammikuuta 2018 alkaen Pia Huttunen, joka tulee tehtävään Amiedun...

Lue lisää

A-lehdet ja Taideyliopisto yhteistyöhön: Taideyliopiston Issue X -lehti ilmestyy osana Imagea

A-lehtien kustantama Image-lehti ja Taideyliopisto aloittavat yhteistyön vuoden 2018 alusta. Taideyliopiston lehti...

Lue lisää