Olet täällä

Lataa kooste: Sisältömarkkinointi YouTubessa - 6 vinkkiä tulokselliseen tubettajayhteistyöhön

Mainostajien kiinnostus kaupalliseen yhteistyöhön YouTube-vaikuttajien kanssa kasvaa voimakkaasti. Mistä aineksista syntyy vaikuttava tubettajayhteistyö, joka palvelee sekä mainostajaa, vaikuttajaa että katsojaa?

88% videoiden katsojista suhtautuu positiivisesti tai neutraalisti sisältömarkkinointiin YouTubessa

A-lehtien ja Tubeconin yhteistyössä kesä-heinäkuussa 2017 toteuttama Sisältömarkkinointi YouTubessa -tutkimus selvitti tubettajien ja videoiden katsojien odotuksia ja kokemuksia kaupallisuudesta.

Tulokset kertovat, että 88 % katsojista suhtautuu positiivisesti tai neutraalisti tubettajien sisältöyhteistyövideoihin. Kaupalliset YouTube-videot ovat vaikuttaneet joka toisen nuoren ostoaikeisiin. 

Ladattavassa aineistossa esitellään tutkimustulosten pohjalta 6 vinkkiä, jotka auttavat tekemään tehokasta vaikuttajamarkkinointia ja kehittämään tuloksellista yhteistyötä YouTube-vaikuttajien kanssa.

Ajankohtaista

Sari Mikkonen-Mannila A-lehtien joukkueeseen

A-lehtien sisältöstudion johtajaksi on nimitetty Sari Mikkonen-Mannila. Hän siirtyy tehtävään 15. tammikuuta 2018 HJK:n...

Lue lisää

Pia Huttunen A-lehtien henkilöstöpäälliköksi

A-lehtien henkilöstöpäälliköksi on nimitetty 15. tammikuuta 2018 alkaen Pia Huttunen, joka tulee tehtävään Amiedun...

Lue lisää

A-lehdet ja Taideyliopisto yhteistyöhön: Taideyliopiston Issue X -lehti ilmestyy osana Imagea

A-lehtien kustantama Image-lehti ja Taideyliopisto aloittavat yhteistyön vuoden 2018 alusta. Taideyliopiston lehti...

Lue lisää