Tavoite

Kampanjan tavoitteena oli kasvattaa Orthex SmartStore tuotteiden tunnettuutta, saada uusia käyttäjiä ja pitkällä aikavälillä kasvattaa myyntiä erityisesti 25-40-vuotiaiden keskuudessa.

Ratkaisu

SmartStore Classic - aito, alkuperäinen ja moneen käyttötarkoitukseen sopiva säilytyslaatikko - esiteltiin natiivimainonnan keinoin mielenkiintoisella ja relevantilla tavalla nykyisille sekä potentiaalisille kohderyhmille.

Kampanjaan valittiin mukaan kolme eri kohderyhmää puhuttelevaa A-lehtien bloggaajaa, jotka esittelivät SmartStore-säilytystuotteiden monipuolisia käyttötapoja järjestämällä valitsemansa kohteen tuotteiden avulla. Lisäksi he arpoivat SmartStore-tuotepaketteja lukijoidensa kesken.

Bloggaajien säilytysratkaisut esiteltiin advertoriaaleissa, joilla vahvistettiin positiivista brändimielikuvaa ja annettiin uutta inspiraatiota SmartStore-tuotteiden käytöstä. Advertoriaalit julkaistiin neljässä A-lehtien printtimediassa.

Instagram-kilpailulla tavoiteltiin liikennettä ja näkyvyyttä Orthexin Instagram-tilille. Kilpailussa haastettiin kohderyhmää ottamaan kuvia tilasta, jonka he mieluiten laittaisivat järjestykseen. Voittaja sai SmartStore-tuotepaketin sekä ammattijärjestäjän käyttöönsä puoleksi päiväksi.

@orthexgroup
#smartstore20years

Kampanjan peittoa laajennettiin display- ja uutiskirjemainonnalla A-lehtien naiskohderyhmissä. Lisäksi 10 A-lehtien sopimusbloggaajaa haastettiin mukaan kisaan kasvattamaan kilpailun näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa.

Tulos

Kampanja tavoitti printtimedioilla jopa 41% kohderyhmästään. Blogikirjoitusten parissa vietettiin keskimäärin yli 4 minuuttia. Monikanavaisuus paransi SmartStore-tuotteiden tunnettuutta 38%, suosittelua 116% ja ostoharkintaa 81%.

Ota yhteyttä!

Haluatko kuulla lisää tuloksellisesta natiivimainonnasta? Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai mediamyynnin palvelunumeroon 050 414 4200.