Tavoite

Kampanjan tavoitteena oli esitellä Triumphin laajaa alusvaatevalikoimaa ja juhlavuoden Amourette-mallistoa inspiroivalla tavalla, yllättää kohderyhmä, tuottaa puheenaiheita ja kasvattaa brändin vetovoimaa.

Ratkaisu

Kampanjassa hyödynnettiin natiivimainontaa ja esiteltiin Triumphin alusvaatteita kolmen erityylisen bloggaajan kautta verkkoadvertoriaaleissa, joihin ohjattiin yleisöjä monikanavaisesti.

Toteutus

Kampanjaan valittiin mukaan kolme tunnettua A-lehtien bloggaajaa. Minttu VirtanenEevi Teittinen ja Hanna Sumari esittelivät Kauneusjaterveys.fissä näyttävissä verkkoadvertoriaaleissa Amourette-stailauksensa ja antoivat lukijoille vinkkejä alusvaatevalintoihin. Advertoriaalit ohjasivat Triumphin verkkokauppaan.

Verkkoadvertoriaaleihin ohjattiin yleisöjä display-mainonnalla, uutiskirjeillä, laajalla printtinäkyvyydellä sekä sisältömarkkinoinnin keinoin Kauneus & Terveys -lehden verkkosivustolta ja somekanavista. Digiaineistot tuotti A-lehtien tuotantotiimi.

Lisäksi bloggaajien Instagram- ja Facebook-kanavat olivat aktiivisesti käytössä.

Tulokset

Kampanja oli menestys. Verkkoadvertoriaaleista siirtyi verkkokauppaan 3229 asiakasta.

Monikanavaisuus toi kampanjaan tehoa: Mainoksen kahdessa kanavassa huomanneiden joukossa mainonnan muistaminen kasvoi 50 % ja verkkoadvertoriaalien lukeminen 174 %.

Lisäksi kampanja sai runsaasti ansaittua mediaa useissa valtakunnallisissa medioissa.