Sisältöstrategia ja jatkuva sisällöntuotanto – Helen

Sisältöstrategia ja jatkuva sisällöntuotanto – Helen
Auttaa hahmottamaan kokonaisuuksia ja rohkenee yllättää. Kurottaa rohkeasti kauas ja näyttää asioiden välillä vallitsevat yhteydet. Asiakasmedia, jonka kaltaista ei ole toista.

Asiakas: Helen

Lähtökohta

Energiayhtiö Helen halusi uudistaa asiakasviestintäänsä entistä räväkämpään ja vaikuttavampaan suuntaan sekä tuottaa sisältöjä aidosti monikanavaisesti ja digilähtöisesti.

Ratkaisu

Helenin uusi sisältöstrategia on kokonaisvaltainen näkemys liiketoimintaa ja brändiä tukevista asiakasviestinnän sisällöistä sekä sisältöjen levittämisestä ja seurannasta. Strategiatyön pohjalta konseptoitu Helen-lehti kurottaa kohti tiedejournalismia: jokaisessa numerossa on laaja megatrendejä ja -ilmiöitä käsittelevä teemakokonaisuus. Monikanavainen toteutus mahdollistaa lehteen ja digiin tehtyjen sisältöjen käyttämisen monipuolisesti kaikissa kanavissa.

Helen-lehti kurottaa kohti tiedejournalismia

Julkaistu: 31.10.2019