The Blog Awards Finland lähenee — nyt julkistetaan sisältömarkkinointikampanjoiden kärkinelikko

The Blog Awards Finland lähenee — nyt julkistetaan sisältömarkkinointikampanjoiden kärkinelikko
The Blog Awards Finland lähenee. 14. lokakuuta A-lehtitalossa järjestettävässä gaalassa palkitaan 15 ansioituneinta bloggaajaa ja tubettajaa sekä tuloksellisin sisältömarkkinointikampanja. The Blog Marketing Awards 2016 -kategorian shortlist on nyt julkistettu.
Julkaistu 3.10.2016

The Blog Marketing Awards 2016 -kategoriassa palkitaan sisältömarkkinoinnin kampanja, jossa onnistuneesti hyödynnetään blogi- tai vlogimarkkinointia. Palkinnon tavoitteena on kannustaa mainostajia hyödyntämään uutta, kuluttajalle merkityksellistä kanavaa tehokkaammin ja tuloksellisemmin. Tunnustus myös kannustaa tekemään sisältömarkkinointia rohkeasti ja lukijasuhdetta arvostavasti. Tuomaristo ilahtui kampanjoiden tasosta sekä niille asetettujen mittarien seurannasta ja raportoinnista. Kisaan ilmoitettiin yhteensä 15 kampanjaa, joista tuomaristo valitsi neljä suosikkia.

The Blog Marketing Awards Shortlist:

MUN VÄLIPALA – SIWAN VÄLIPALATUOTTEET

Mainostaja: Suomen Lähikauppa

Mainostoimisto: Dagmar Stories ja Sherpa

Mediatoimisto: Dagmar

Muut suunnitteluun ja toteutukseen vaikuttaneet tahot: Splay

MUSTAVYÖ

Mainostaja: Liikenneturva

Mainostoimisto: Dagmar Stories

Mediatoimisto: Dagmar

Muut suunnitteluun ja toteutukseen vaikuttaneet tahot: Recommeded, Töttöroo, Splay

PEPSODENT TYYLIHAASTE

Mainostaja: Unilever

Mainostoimisto: Superson

Mediatoimisto: Mindshare

Muut toteutukseen vaikuttaneet tahot: A-lehdet

ZADAA – BLOGEISTA SUOMEN SUURIMMAKSI

Mainostaja: Zadaa

Muut suunnitteluun ja toteutukseen vaikuttaneet tahot: Babler, Zadaa

"Tuloksellisuus, sen eri tasot ja mittaaminen herättivät mielenkiintoisen keskustelun tuomaristossa. Arvostimme töitä, joissa oli rohkeasti lähdetty hakemaan konkreettisia liiketoiminnallisia tuloksia. Haluamme edelleen kannustaa blogi- ja vlogimarkkinoinnissa liiketoiminnallisten tavoitteiden kirkastamista ja mittaamista. Ei tyydytä aikaansaamaan vain pöhinää, tykkäyksiä ja kommentteja, vaan katsotaan askel pidemmälle, mitä tällä kaikella saadaan liiketoiminnallisesti aikaan", kertoo tuomariston puheenjohtaja Kopla Helsingin toimitusjohtaja Kati Nurminen.

The Blog Awards Finland

The Blog Awards Finland on toimialan yhteinen kilpailu, joka palkitsee vetovoimaisinta sisältöä ja sen parhaita tekijöitä alustasta ja mediasta riippumatta. Kilpailun tuomaristo koostuu blogi- ja tubemaailmaan asiantuntijoista, jotka valitsevat voittajan jokaisesta kategoriasta. Lisäksi kilpailussa palkitaan eniten yleisöääniä saanut blogi tai kanava. Tänä vuonna ehdolla on 47 blogia ja tubekanavaa 15 eri kategoriassa.

Vuoden 2016 kategoriat ja ehdokkaat palkinnon saajiksi:

Hyvinvointi ja terveys: Ella Elers, Venla Savikuja, Vilma P

Kauneus: Katja Kokko, Nude, Ostolakossa

Kulttuuri, yhteiskunta, talous: Kasper Diem, Lujasti lempeä, Tuomas Enbuske

Lifestyle: MUSTARTTU, Tickle Your Fancy, WTD

Matka: Kaukokaipuu, Suvi Höydén, Veera Bianca

Muoti: 5 Inch and up, Linda Juhola, Pupulandia

Perhe: Kolmistaan, Magicpoks, Primelife

Ruoka: Hannan soppa, Liemessä, Suolaa & hunajaa

Sisustus: Kootut murut, Musta ovi, RAW Design Blog

Sport: Ida Jemina, Minifitness, Steffit

Tube-kategoriat:

Vuoden tulokas: Jaakko Parkkali, Hydraulic Press Channel, Pernilla Böckerman

Vuoden harrastuskanava: Tikis, Timo Wilderness, Trail Hunterz

Vuoden lifestylekanava: Hermanni, Mariieveronica, naaG

Vuoden parhaimmat naurut: Biisonimafia, Justimusfilms, SAARA

Median akkreditointi tapahtumaan:

Mellakka Helsinki, Mari Wainio, mari@mellakkahelsinki.fi, 040 828 0508

Lisätiedot:

A-lehdet Oy, markkinointipäällikkö Terhi Hauskamaa, terhi.hauskamaa@a-lehdet.fi, 050 414 4260

The Blog Awards Finland -kilpailun järjestää A-lehdet Oy. A-lehdet-konserni on mediatalo, jonka muodostavat A-lehdet Oy ja sen tytär- ja osakkkuusyhtiöt A-lehdet Dialogi Oy, Finnish Design Shop Oy ja Oma Terveys Oy. Konsernin liikevaihto on yli 100 miljoonaa euroa.