Olet täällä

Kampanja, joka teki lääkärikeskuksesta sopivan ja helposti lähestyttävän nuorille naisille

Monipuolinen natiivimainonnan kampanjakokonaisuus - joka sisälsi WhatsApp-draamasarjan, vaikuttajamarkkinointia sekä digi- ja printtiadvertoriaaleja - nosti merkittävästi Lääkärikeskus Mehiläisen tunnettuutta sekä vaikutti positiivisesti kohderyhmän mielikuvaan.

Kiinnostuitko?

Kysy lisää A-lehtien mediamyynnistä. Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai p. 050 4144 200 tai mediamyynti@a-lehdet.fi. Voit myös täyttää yhteydenottolomakkeen, niin palaamme sinulle seuraavan työpäivän aikana.

  

Sinua saattaisi kiinnostaa myös nämä:

Haluatko tavoittaa nuoret kuluttajat? Muista tämä!

Vältä natiivimainonnan karikot – panosta laatuun