Grand One: Demi Squad on Vuoden paras somekampanja

Grand One: Demi Squad on Vuoden paras somekampanja
A-lehtien Mehiläiselle tuottama Demi Squad -kampanja on palkittu Grand One -kilpailussa Vuoden parhaana somekampanjana.
Julkaistu 28.3.2019

Grand One on Suomen suurin digitaalisen median kilpailu, joka järjestettiin nyt jo 23. kerran. Kilpailuun ilmoitettiin tänä vuonna huikeat 232 eri työtä. Vuoden paras somekampanja -sarja oli koko Grand Onen toiseksi kisatuin kategoria 37 entryllä.

Tuomaristo perusteli voittoa sillä, että Demi Squad onnistui tavoittamaan haastavan nuorten naisten kohderyhmän hyvin haastavalla teemalla, jota kampanjassa käsiteltiin raikkaalla ja täysin uudenlaisella tavalla.

Kampanja on herättänyt kiinnostusta myös kansainvälisesti, ja se voitti viime syksynä kultaa Native Advertising Awards 2018 -kilpailussa kategoriassa Most Creative Native Advertising Campaign.

Tutustu Demi Squad -caseen tästä ja katso kaikki Grand Onen voittajat tästä.

Työryhmä

Asiakas

Mehiläinen

Markkinoinnin projektipäällikkö: Taru Aspinen

Sisällöntuottaja: Hannele Salmi

Suunnittelu ja tuotanto

A-lehdet

Liiketoimintajohtaja: Anni Lintula

Creative planner: Helena Jutila

Concept designer: Ida Valpas

Markkinointipäällikkö: Hanna Kännö

Tuottaja: Johanna Liukkonen

Sometuottaja: Essi Rundgren

Ad: Eeva Värtö

Graafinen Suunnittelija: Satu Salmitie

Ryöväri

Chatfictionin käsikirjoittaja: Ronja Salmi

Chatfictionin käsikirjoittaja: Veera Ojola

Vaikuttajat

Elisa Malik: Elisa Aryal

Eerika Haikonen: Eerika Haikonen