Olet täällä

K-Ruoka valitsi kumppanikseen A-lehdet: ”Tavoitteena olla Suomen ruokapuheenjohtaja”

Suomen suurin ruokavaikuttaja K-Ruoka rakentaa jatkossa palveluaan yhdessä A-lehtien Sisältöstudion kanssa. Tavoitteena on helpottaa suomalaisten arkea ja kääntää innostuminen onnistumiseksi kaikessa ruoanlaitossa.

Kuvassa K-Ruoka-median ja A-lehtien ruokatiimit, ylärivissä: tuottaja Sanna Ellimäki, kesätyöntekijä Roosa Saastamoinen, ruokatoimittaja Jasmin Raitakari, markkinointipäällikkö, päätoimittaja Suvi Leppänen, ruokatoimittaja Sanna Huovilainen, AD Antti Nikunen, ruokatoimittaja Laura Halonen, ruokatoimittaja Minna Rautio-Pakaste, alarivissä: kanavajohtaja Teija Nesterinen, ruokasisältöstrategi Satu Koivisto, tuottaja Nelli Numminen, ruokatoimittaja Outi Väisänen.

K-Ruoka on Suomen suurin ruokavaikuttaja, joka tavoittaa viikoittain lähes jokaisen suomalaisen. K-Ruoka näkyy niin digitaalisissa kanavissa, K-Ruoka-sovelluksessa, printissä, verkkokaupassa kuin televisiossa Mitä tänään syötäisiin -ohjelmassa.

”Ei ole enää olemassa yhtä suomalaista ruokapöytää, ja siksi asiakkaiden odotukset K-Ruoan palveluja kohtaan ovat hyvinkin yksilöllisiä. Haluamme tässä yhteistyössä rakentaa erilaisille asiakkaille sopivia sisältöjä, jotka pohjautuvat asiakas- ja trendidataan. Sisällöt palvelevat kohdennetusti K-ryhmän kanavavalikossa. Näin pystymme tarjoamaan jokaiselle asiakkaalle henkilökohtaisen ja juuri hänelle sopivan asiakaskokemuksen”, K-Ruoka-median kanavajohtaja Teija Nesterinen toteaa.

”K-Ruoka.fi:ssä kotikokkaajien saatavilla on kaikkiaan lähes 8000 reseptiä, ja sinne tuotetaan jatkuvasti uusia ruokaohjeita. Tahdomme olla ruokakulttuurin uudistaja ja suunnannäyttäjä ja rakentaa nachopellin, kinderkakun tai kasviskeskiviikon kaltaisia ilmiöitä. Haluamme myös mahdollistaa sujuvan ja mukavan arjen.  Uskon, että yhdessä A-lehtien tiimin kanssa teemme hyvistä ruokasisällöistä vieläkin parempia”, toteaa Teija Nesterinen.

Tiimin monipuolinen osaaminen, kokemus ja nuoruus sekä innostus näkyvät asiakkaille entistä parempina sisältöinä.  Onnistumista seurataan ja mitataan systemaattisesti mm. asiakaspulssin avulla ja tekemistä parannetaan tulosten valossa jatkuvasti.

A-lehtien Sisältöstudion johtaja Sari Mikkonen-Mannila iloitsee hyvin alkaneesta yhteistyöstä. ”Meillä on pitkä kokemus K-ryhmän kokonaisuudesta Pirkka Media -yhteistyön kautta, ja olemme äärimmäisen ylpeitä, että pääsemme rakentamaan myös tulevaisuuden K-Ruokaa. Yhteistyömme pohjautuu selkeään strategiaan, yhteisiin datan pohjalta asetettuihin tavoitteisiin ja huipputiimeihin, jossa jokaisella on oma paikkansa ja jokaiseen luotetaan vahvasti”, hän sanoo.

Lisätiedot:

Kesko Oyj, markkinointijohtaja Teija Nesterinen,
puh. 050 383 7566, teija.nesterinen@kesko.fi

A-lehdet Oy, Sisältöstudio, johtaja Sari Mikkonen-Mannila,
puh. 050 387 8308, sari.mikkonen-mannila@a-lehdet.fi