Olet täällä

Kevään 2018 aikana uudistuneet lehdet

Kevään aikana moni lehdistämme uudistui! Uudistuneiden lehtien jutut suunnitellaan siten, että niiden sisältöä voi hyödyntää eri julkaisukanavissa. Mainostajan käytössä on nyt yhä enemmän kiinnostavia kaupallisia sisältökonsepteja.

Image

Image tavoittaa 28-50-vuotiaat työssäkäyvät ja kulutuskykyiset kaupunkilaiset tai sellaiseksi itsensä tuntevat. Uudistunut Image nojaa kaupungistumiseen. Siksi lehden keskiössä ovat arkielämän todelliset aiheet liittyen esimerkiksi asumiseen, työelämään, koulutukseen ja vanhemmuuteen. Niihin liittyvät elämän tyypillisesti suurimmat kysymykset ja siksi niistä pitää kirjoittaa.

Maku

Maku-brändin kautta tavoitat Suomen aktiivisimmat kotikokkaajat printissä, somessa ja netissä Meilläkotona.fi-sivustolla. Tarjoamme innostavan ja herkullisen aidosti monikanavaisen mediaympäristön. Voit luottaa siihen, että Maku-toimitus ja -bloggaajat tietävät, mistä nyt puhutaan ja mitä juuri tänään halutaan kokata ja leipoa.

Meidän Mökki

Suomen suurin vapaa-ajan asumisen lifestyle-julkaisu tavoittaa mökkeilyä harrastavat naiset ja miehet ympäri maan. Eniten lukijoita on 45˗64-vuotiaissa ja yli 65-vuotiaissa. Meidän Mökin lukijat ovat aktiivisia ja kiinnostuneita rakentamisesta, remontoinnista, pihasta ja sisustamisesta.

Jokainen numero sisältää kymmeniä loistavia syitä nauttia mökkielämästä ja viettää parempaa vapaa-aikaa. Tutut aihepiirit jatkavat: lehti on täynnä kodikkaita mökkejä, kunnostusvinkkejä ja tarinoita, mutta jutut vastaavat paremmin kuluttajien kulloisiakin tarpeita. Täysin uusia aihepiirejä ovat luontoelämykset (kasvit ja eläimet), retkeily ja lähimatkailu (paikat ja varusteet) sekä ruoka (helpot mökkiherkut). Mainostajan käytössä ovat useat erilaiset kaupalliset sisältökonseptit, kuten räätälöidyt artikkelit ja mökkiesittelyt, sisustusideajutut, mökkikatsaukset sekä markkinat.

Meidän Talo

Meidän Talo tuntee ja tavoittaa suomalaiset kotien kunnostajat ja rakentajat ja tarjoaa mainostajalle tehokkaimmat, oikea-aikaiset ratkaisut. Uudistunut lehti on suunnattu Ihmisille, joiden intohimona ovat vanhat talot ja niiden korjaaminen – tai uuden rakentaminen!

Uudistunut Meidän Talo näyttää ennen & jälkeen -kuvin, kuinka isot ja pienet unelmat toteutuvat kiinnostavissa remontti- ja rakennusprojekteissa. Joka numerossa on vähintään 10 kiinnostavaa projektia ennen-jälkeen-kuvineen.

Voi Hyvin

Voi Hyvin -lukijat ovat aktiivisia naisia, joille hyvä olo ja terveys ovat hyvin tärkeitä asioita. Heitä kiinnostavat mm. terveysvaikutteiset elintarvikkeet, ravintolisät, kauneudenhoito sekä hemmottelu- ja kuntoilupalvelut sekä self help -kirjallisuus.

Voi hyvin katsoo kauemmaksi, yli tieteen ja teknologien rajojen ja kokee maailmaa laajasti ja ennakkoluulottomasti. Lehti ratkoo ja ihmettelee olemassaolon mysteeriä sekä tukee lukijansa henkistä kehitystä ja ajattelua. Voi hyvin paneutuu mielen voimaan ja psykologisiin teemoihin. Se auttaa lukijaa ottamaan vastuun omasta itsestään ja tekemään oikeita valintoja terveytensä hyväksi. Voi Hyvin uskoo ravinnon parantavaan voimaan ja siihen, että oikea ravitsemus on lääke.

   

Haluatko kuulla lisää uudistuneiden lehtien kaupallisista mahdollisuuksista?

Kysy lisää A-lehtien mediamyynnistä. Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai p. 050 4144 200 tai mediamyynti@a-lehdet.fi. Voit myös täyttää yhteydenottolomakkeen, niin palaamme sinulle seuraavan työpäivän aikana.