Olet täällä

Laadukas sisältö ansaitsee lukijansa

Laadukkaan sisällön tuottaminen on turhaa, jos sisältö ei löydä kohderyhmäänsä. Siksi sisällön löydettävyys ja kohderyhmän tavoittaminen on meille tärkeää. Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden liittää kaupallisiin verkkosisältöihin Yleisötakuun, jonka avulla varmistamme sisällölle tavoiteltavan minimikävijämäärän kiinteään hintaan kampanja-aikana.

Nyrkkisääntönä natiivimainonnan kampanjoissa on, että budjetista 2/3 tulisi käyttää sisällön jakeluun kohderyhmälle. On turha tuottaa laadukasta sisältöä, jos kukaan ei näe sitä. Siksi sisällön löydettävyys on myös meille tärkeää ja haluamme tehdä omilla sivustoillamme natiivimainonnan löydettävyyden mahdollisimman helpoksi. Olemmekin tällä hetkellä pilotoimassa mm. koneoppivaa sisällönsuosittelua, jossa kone päättelee algoritmien avulla mitä sisältöä se kenellekin näyttää, ja milloin on oikea paikka näyttää natiivimainontaa. Lisäksi suunnittelimme Yleisötakuu-paketin, jonka ostajalle takaamme natiivimainonnan sisällön pariin vähintään 3000 lukijaa!

 

A-lehtien Yleisötakuu kaupallisille sisällöille

Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden liittää kaupallisiin verkkosisältöihin Yleisötakuun, jonka avulla varmistamme sisällölle tavoiteltavan minimikävijämäärän kiinteään hintaan kampanja-aikana. Yleisötakuu on liitettävissä muun muassa erilaisiin kaupallisiin artikkeleihin. Liikenteenohjaus sisältöön koostuu tapauskohtaisesti esimerkiksi aktivoivista uutiskirjenostoista, houkuttelevista sosiaalisen median julkaisuista sekä näyttävästä display-mainonnasta huippubrändiemme yhteydessä.

  

Kiinnostuitko?

Kysy lisää A-lehtien mediamyynnistä. Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai p. 050 4144 200 tai mediamyynti@a-lehdet.fi. Voit myös täyttää yhteydenottolomakkeen, niin palaamme sinulle seuraavan työpäivän aikana.

 

Sinua saattaisi kiinnostaa myös nämä:

Casevideo: Kuinka tehdä vaikutus nuorten naisten kohderyhmään

Kolme keinoa tuhota natiivimainonta