Olet täällä

A-lehdet kasvattaa omistusosuuttaan vauhdilla kasvavasta kasvumarkkinointitoimisto Generosta

A-lehdet nostaa omistusosuuttaan kasvumarkkinointitoimisto Generosta. Yrityskaupan myötä A-lehtien osuus on 79 % yrityksen osakkeista. Hankinta tukee A-lehtien kasvustrategiaa, jossa medialiiketoiminnan rinnalle etsitään jatkuvasti uusia liiketoimintamalleja.

A-lehdet_Genero_yritysosto

A-lehdet nostaa omistusosuuttaan kasvumarkkinointitoimisto Generosta. Yrityskaupan myötä A-lehtien osuus on 79 % yrityksen osakkeista. Hankinta tukee A-lehtien kasvustrategiaa, jossa medialiiketoiminnan rinnalle etsitään jatkuvasti uusia liiketoimintamalleja.

”Olemme rakentaneet viimeisen vuoden ajan yhteistä tarjoamaa ja strategista polkua. Genero on vakuuttanut sekä meidät että asiakkaamme digitaalisella osaamisellaan. Myös Generon merkittävä kasvu on osoittanut, että näille palveluille on selkeästi kysyntää”, A-lehtien toimitusjohtaja Kaisa Ala-Laurila iloitsee.

Yrityskauppa vahvistaa A-lehtien palvelutarjoamaa yritysmyynnin asiakkaille. Vahvan sisältöosaamisen rinnalla tarjotaan nyt erilaisia kasvumarkkinoinnin palveluita ja verkkosivujen suunnittelua. A-lehtien yritysmyynti tarjoaa asiakkailleen sekä vahvat mediat että monipuolisia palveluita sisältö- ja kanavastrategioista aina sisällön suunnitteluun ja tuotantoon sekä jakeluun.

”A-lehtien kumppanuus mahdollistaa meille työn kohti pitkän tähtäimen visiotamme olla Pohjoismaiden johtava kasvumarkkinointitoimisto”, sanoo Generon toimitusjohtaja Rasmus Östman.

Lisätiedot:

A-lehdet Oy, toimitusjohtaja Kaisa Ala-Laurila, +358 40 777 9212, kaisa.ala-laurila@a-lehdet.fi
Genero Oy, toimitusjohtaja Rasmus Östman, +358 40 742 9523, rasmus.ostman@genero.fi

 

A-lehdet-konserni on mielenkiintoinen monialayritys, haluttu kumppani sekä houkutteleva työpaikka. Olemme digitaalisen kaupankäynnin ja vaikuttamisen edelläkävijä, joka etsii jatkuvasti uusia kasvumahdollisuuksia ja alansa parhaita osaajia tai sellaiseksi haluavia. A-lehdet-konsernin muodostavat medialiiketoimintaan keskittyvä A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt Finnish Design Shop Oy, Oma Terveys Oy sekä Genero Oy.

Genero Oy on mitattavaan digitaaliseen markkinointiviestintään keskittyvä growth marketing -toimisto, joka tähtää asiakasyritystensä tuloksentekoon. Generon asiakkaisiin kuuluvat mm. Fonecta, Kokkikartano, Snellman, Komplett Bank  ja Friends & Brgrs. Yrityksen liikevaihto oli viime vuonna 5 miljoonaa euroa.