Mervi Rantakari natiivitiimin johtoon A-lehtien sisältöstudioon

Mervi Rantakari natiivitiimin johtoon A-lehtien sisältöstudioon
Mervi Rantakari on nimitetty team leaderiksi A-lehtien sisältöstudion natiivitiimiin. Hänen tehtävänään on kehittää kaupallisia natiivi- ja vaikuttajamarkkinoinnin ratkaisuja asiakkaiden liiketoiminnan edistämiseksi.
Julkaistu 12.4.2018

Mervi Rantakari siirtyy tehtävään A-lehtien asumisen toimituksesta, jossa hän on kehityspäällikkönä rakentanut kaupallisia sisältöyhteistöitä asumisen portaaliin meilläkotona.fi:hin. Rantakarilla on pitkä journalistin tausta ja hän on toiminut aiemmin mm. Meidän Mökki -lehden päätoimittajana.

”Natiivimainonta on kovassa kasvussa ja vaatii vankkaa journalistista näkemystä. Mervin tausta journalistisista ja kaupallisista sisällöistä sopii erinomaisesti tähän tehtävään ja auttaa kehittämään natiivi- ja vaikuttajamarkkinoinnin ratkaisujamme yhdessä huipputiimin kanssa. Todella iloisena toivotan Mervin tervetulleeksi joukkoomme”, sanoo A-lehtien sisältöstudion johtaja Sari Mikkonen-Mannila.

A-lehtien sisältöstudio on 30 ammattilaisen strateginen sisältömarkkinointitoimisto, jossa hyödynnetään talon vahvaa dataymmärrystä ja journalistista osaamista.

Lisätietoja:

A-lehtien sisältöstudion johtaja Sari Mikkonen-Mannila, 050 387 8308

A-lehdet on rohkea ja uudistuva sisältötalo, joka on kasvanut mediasta asumisen ja terveyden asiantuntijaksi sekä digitaalisen vaikuttamisen edelläkävijäksi. A-lehdet-konsernin muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt Finnish Design Shop Oy ja Oma Terveys Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.