Näkemysräppi: Miten perinteinen Stockmann ottaa haltuun uudet sukupolvet?

Näkemysräppi: Miten perinteinen Stockmann ottaa haltuun uudet sukupolvet?
Näkemysräpissä esitetään kiinnostavia näkemyksiä ihmisten käyttäytymisen ja maailman muutoksesta. Podcastin juontaa A-lehtien myyntijohtaja Päivi Vaipuro.
Julkaistu 18.9.2019

Aktiiviväestössä on neljä sukupolvea, jotka ajattelevat ja käyttäytyvät hyvin eri tavoin. Mitä eri sukupolvet odottavat brändeiltä? Entä miten zetat, milleniaalit, äksät ja babyboomersit sitoutuvat brändeihin? Näkemysräpin ensimmäisessä jaksossa Päivi Vaipuro ja Stockmannin digijohtaja Anna Salmi puhuvat siitä, miten perinteinen brändi voi pysyä merkityksellisenä kaikille kohderyhmilleen.

Voit kuunnella jakson myös Spotifyssa tai Apple Podcasteissa.

#näkemysräppi #alehdet