Pirkka palkittiin Oma Media-kilpailussa

Pirkka palkittiin Oma Media-kilpailussa
A-lehtien sisältöstudiossa tuotettavat K-ryhmän asiakaslehti Pirkka ja Pirkka.fi-digipalvelu sijoittuivat jaetulle toiselle sijalle ProComin Oma Media 2017 –kilpailussa sarjassa Sidosryhmämediat.
Julkaistu 23.11.2017

Tuomaristo arvioi Pirkkaa muun muassa näin: "Pirkka tekee vakuuttavaa jälkeä niin verkossa kuin printissä. Verkkosivuston ja lehden yhdistelmä tunnustaa samaa maailmaa. Verkkosivuston ja uutiskirjeen typografia on selkeää, visuaalisesti miellyttävää ja tukee lehden kokemusta. Instragramissa Pirkan sisältö on visuaalista ja siten helposti jaettavissa. Niksi-Pirkka ilahduttaa vuorovaikutteisuudellaan sekä verkossa että lehdessä. Kun Pirkan tyyppinen lehti on 85. vuosikerrassaan, monta asiaa on tehty oikein. Lehden jutut on tehty ammattitaidolla ja klassisen aikakauslehden tulokulma toimii. Lehti ottaa haltuun monia näkökulmia ja laajoja aiheita ja tekee kaikkien puhuttelemisesta hyveen."

Pirkka Median sisällöt kaikkiin kanaviin tuotetaan A-lehtien sisältöstudiossa tiiviissä yhteistyössä K-ryhmän kanssa.

Oma Media on ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n arvio ja kilpailu, jossa palkitaan vuoden parhaita sidosryhmä- ja henkilöstömedioita. ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on viestinnän ammattilaisten järjestö, joka toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana.

A-lehdet on rohkea ja uudistuva sisältötalo, joka on kasvanut mediasta asumisen ja terveyden asiantuntijaksi sekä digitaalisen vaikuttamisen edelläkävijäksi. A-lehdet-konsernin muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt Finnish Design Shop Oy ja Oma Terveys Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.