Sisältömarkkinointi

Asiakasymmärrys

Osaatko tarjota asiakkaillesi juuri sellaista sisältöä, mitä he tarvitsevat? Osaat, kun tiedät mitä asiakkaasi ajattelevat ja miten he toimivat. Se onnistuu asiakasymmärryksen avulla.

asiakasymmarrys

Tiedämme, miten suomalaiset asuvat. Tiedämme, millaiset arvot ja asenteet heitä ohjaavat, kun he rakentavat tai sisustavat kotiaan. Tiedämme, mihin lehteen he tarttuvat ja mille nettisivuille klikkaavat, kun he haaveilevat unelmiensa keittiöstä. Tiedämme myös, että kun joku on kiinnostunut keittiöistä, hän todennäköisesti elää elämässään laajennusvaihetta. Tällöin häntä kiinnostaa keittiön lisäksi muun muassa käytetyn auton hankinta, kotimaan matkailu ja asuntolaina.

Tutkimme koko ajan, miten ihmiset ajattelevat, toimivat, ja ostavat. Tutkimme koko ajan markkinointiviestintämme vaikuttavuutta, kohderyhmiemme asenteiden ja arvojen kehittymistä, kiinnostuksen kohteita ja ostomotiiveja.

Kasvatamme ymmärrystä kuluttajista myös verkkoanalytiikan avulla. Ennakoimme ja tunnistamme ympäristön muutosvoimia, ilmiöitä ja trendejä. Analysoimme, ketkä niistä kiinnostuvat ja miksi. Tunnistamme asiointipolut ja kehitämme sisältöjä ja asiointikokemusta niin, että asiakas ilahtuu kerta toisensa jälkeen.

Kun tiedämme ihmisistä tarpeeksi, tunnistamme heidän tarpeensa ja osaamme tarjota heille oikeaa sisältöä, oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa. Ratkaisua, joka saa oivaltamaan asioita eri tavalla, nauramaan kyyneleet silmissä tai tekemään ostopäätöksen.

Asiakasymmärrykseen liittyvä työmme sisältää:

  • Kohderyhmä- ja yleisötutkimukset
  • Kohderyhmä- ja yleisömäärittelyt
  • Asiointipolkujen kuvaukset ja valinnat
  • Jatkuva asiakastiedon seuranta ja toimenpide-ehdotukset
  • Ilmiö- ja trendiraportit
  • Tutkimusraportit 

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.