Sisältömarkkinointi

Datajohtaminen

Datajohtaminen ohjaa koko ajatteluamme. Mittaamalla, seuraamalla ja oppivalla sisällöntuotannolla etenemme varmasti kohti yhdessä luotuja tavoitteita.

datajohtaminen

Johdatko sinä fiiliksellä, sydämellä vai tiedolla? Muutoin emme ota tähän kantaa, mutta sisältömarkkinoinnissa suosittelemme vahvasti tietoa. Datajohtaminen varmistaa sisältömarkkinoinnin tehokkuuden ja tulokset, joilla voi kasvattaa esimerkiksi liiketoimintaa tai brändin arvoa.

Olemme edelläkävijöitä dataohjatussa sisältömarkkinoinnissa ja ymmärrämme, kuinka saamme dataa analysoimalla tietoa, jonka avulla kehitämme palvelua ja sisältöjä. Kun mittaamme oikein ja seuraamme oleellisia tuloksia, pääsemme kohti oppivaa sisällöntuotantoa sekä pidemmän tähtäimen tavoitteita. Siksi datajohtaminen ohjaa koko ajatteluamme.

A-lehtien datan ja tutkimustiedon perusteella tiedämme, mitä sisältöä kannattaa tehdä ja kenelle se kannattaa kohdentaa. Yhdistämme siihen asiakkaan oman analysoidun datan ja jäsennämme siitä olennaisen yhteiseksi tiedoksi ja ymmärrykseksi. Se kertoo halutun kohderyhmän tarpeista, käyttötottumuksista ja muista liiketoimintaan vaikuttavista tekijöistä ja toimii pohjana sisällöntuotannolle.

Datajohtaminen on tehokkainta yhdessä sisältöstrategian ja sisällöntuotannon kanssa. Tällöin koko tuotanto sisällön suunnittelusta ja hakusanakartoituksesta sisällönoptimointiin ja jakeluun rakentuu tukevasti tiedon pohjalle ja siitä kumpuaviin mahdollisuuksiin.

Tavoitteidesi pohjalta valitsemme ja rakennamme sisällöillesi kattavat ja helppokäyttöiset mittaristot ja raportit, joita seuraamalla näet, kuinka sisältösi oikeasti toimii. Ja se tuntuu sydämessäkin hyvältä.

Datajohtaminen sisältää:

  • Tavoitekeskustelu ja KPI-workshop
  • Nykytilan kartoitus ja toimintasuunnitelma
  • Sisältömarkkinoinnin mittaristojen suunnittelu
  • Sisällön tuloksellisuuden mittaaminen ja raportointi
  • Kohdeyleisön analyysit
  • Digitaalisten ja painettujen medioiden seuranta ja toimintaan reagointi
  • Verkkoanalytiikan palvelupaketit
  • Verkkoanalytiikan optimointi
  • Toimenpidesuositukset

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.