Sisältömarkkinointi

Sisältöstrategia

Sisältöstrategia tuo mukanaan varmuuden siitä, että teet sisältömarkkinoinnissa oikeita asioita ja etenet oikeaan suuntaan.

sisaltostrategia

Tuntuuko sinusta joskus hankalalta yhdistää sisältömarkkinoinnissa brändiin, liiketoimintaan ja viestintään liittyvät tavoitteet niin, että lopputuloksena ei ole vain haalea kompromissi, vaan oikeasti vaikuttavaa sisältöä? Siinä auttaa huolella tehty ja näkemyksellinen sisältöstrategia.

Sisältöstrategia on hyvin konkreettinen kokonaisnäkemys siitä, mitä, miten, miksi ja kenelle sisältöä kannattaa tuottaa ja jakaa, jotta se täyttää sille asetetut tavoitteet. Se antaa selkeät raamit tekemiselle ja mahdollistaa oppivan sisällöntuotannon. Se tuo mukanaan levollisen varmuuden siitä, että teet sisältömarkkinoinnissa oikeita asioita ja etenet siihen suuntaan, jonne tahdot.

Sisältömarkkinoinnin strateginen työmme koostuu seuraavista osista:

  • Nykytilan kartoitus
  • Kilpailija-analyysi
  • Tarpeiden määrittely ja tavoitteiden asettaminen (KPI-kanvas)
  • Sisältökonsepti
  • Kanavastrategiat
  • Avainsana-strategia

 

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.