Vaikuttajamarkkinointi

Brändilähettilyys tehokkaimpia vaikuttajamarkkinoinnin muotoja

Vaikuttajamarkkinointi toimii parhaiten suunniteltuna ja toteutettuna aidosti yhdessä vaikuttajan kanssa.

Vaikuttajamarkkinointi yleistyy kohisten: USA:ssa 84 % markkinoijista aikoo lanseerata vähintään yhden vaikuttajamarkkinointikampanjan seuraavien 12 kuukauden aikana. 3/4 markkinoijista pitää brändilähettilyyttä yhtenä tehokkaimmista vaikuttajamarkkinoinnin muodoista ohi tuotesuositusten ja brändimainintojen. Pitkäaikaiset ja aidosti vaikuttajan yleisösuhdetta hyödyntävät yhteistyöt ovat vähitellen Suomessakin yleistymässä. Brändilähettilyys ei ole vain marketing through Influencer vaan marketing with Influencer, sillä se toimii parhaiten suunniteltuna ja toteutettuna aidosti yhdessä vaikuttajan kanssa.

Lue, miten alkoi Tickle Your Fancy -blogin Saran ja Alpron pitkäjänteinen yhteistyö

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.