Verkkomainonta

Kohdentaminen A-lehtien verkkopalveluissa

Kohdentaminen onnistuu A-lehtien brändien lisäksi demografian, kiinnostuksen, ajan ja sijainnin sekä päätelaitteen mukaan. Voimme räätälöidä datakohdennuksen myös tarpeidesi mukaan.

Pystyt kohdentamaan mainontaa A-lehtien koko tarjoamaan. Verkkosivustoilla kohdentaminen onnistuu sivustokohtaisesti (A-lehdet ROS) kuin myös verkostokohtaisesti (A-lehdet RON). Voit valita pakettiisi haluamasi A-lehtien sivustot tai A-lehtien kaikki sivustot:

Apu.fi
Demi.fi
FitFashion.fi
Image.fi
Kauneusjaterveys.fi
Lily.fi
Meilläkotona.fi
Mondo.fi
Terve.fi
Tuulilasi.fi
Voihyvin.fi

Kohdentaminen onnistuu A-lehtien brändien lisäksi demografian, kiinnostuksen, ajan ja sijainnin sekä päätelaitteen mukaan. Lisäksi voimme räätälöidä datakohdennuksen juuri tarpeidesi mukaan. Data tarjoaa hienoja mahdollisuuksia kohdentamisessa ja näitä mahdollisuuksia kannattaa hyödyntää mainonnan toimivuuden tehostamiseksi.

Kohdentaminen demografian mukaan

Tunnemme suomalaiset kodit, sillä olemme syvällisesti perehtyneet suomalaisten perheiden elämään. Meiltä löytyy kohderyhmätuntemusta niin aikakauslehtiemme lukijoista kuin myös verkkosivustojemme kävijöistä. Kampanjat voidaan kohdentaa palveluissamme demografisten tekijöiden, kuten sukupuolen, iän ja asuinpaikan mukaan. Demografiatietojen lisäksi voimme kohdentaa kampanjat myös käyttäjän kiinnostuksen kohteen mukaan.

Kohdentaminen ajan ja sijainnin mukaan

A-lehtien display-mainonnalla tavoitetaan kävijät oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Mainontaa voidaan kohdentaa verkkopalveluidemme käyttäjien sijainnin mukaan, esimerkiksi tiettyihin kaupunkeihin tai alueisiin. Sijainnin lisäksi kohdentaminen onnistuu myös tiettyyn kellonaikaan ja mainontaa voidaan näyttää tietyn kellonajan lisäksi myös tiettynä päivänä viikossa.

Datakohdentaminen tarpeidesi mukaan

Ensisijaisesti datakohderyhmien avulla lisätään merkittävästi mainoskampanjan kohderyhmän osumatarkkuutta. Mainos vastaa entistä paremmin kuluttajan tarpeisiin, mielenkiinnon kohteisiin sekä käyttäytymismalleihin. Mainoksen sijaintia ei määritellä ennalta, vaan mainos sijoitetaan sinne, missä se toimii parhaiten. Datakohderyhmät mahdollistavat sen, ettei puhuta enää erikseen yksittäisistä brändeistä vaan varsinaisesta kohdeyleisöstä läpi brändien ja sivustojen. Mikä tärkeintä, datakohderyhmien avulla voidaan luoda look-a-like -kohderyhmiä, eli ns. kaksoiskohderyhmiä, joiden avulla kohderyhmiä saadaan laajennettua huomattavasti. Datakohderyhmiä voidaan myös käyttää retargetoinnin, eli uudelleenmarkkinoinnin apuvälineenä.

Esimerkkejä datakohderyhmistä:

  • Terveys & Hyvä olo
  • Koti & Puutarha
  • Ruoka & Juoma
  • Viihde
  • Muoti & Kauneus
  • Shoppailu
  • Matkailu
  • Yhteiskunta
  • Laki & Politiikka
  • Perheily
  • Harrastukset
  • Autoilu
  • Urat
  • Teknologia
  • Uskonto & Hengellisyys
  • Sesongit
  • Urheilu
  • Koulutus

   

Kiinnostuitko?

Kysy lisää A-lehtien mediamyynnistä. Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai p. 050 4144 200 tai mediamyynti@a-lehdet.fi. Voit myös täyttää allaolevan lomakkeen, jolloin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavan työpäivän aikana.

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.