Verkkomainonta

Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen lisää huomattavasti mainostajan tehokkuutta. Se mahdollistaa reaaliaikaisen ostamisen digitaalisissa kanavissa, kohdentamisen tarkallekin kohderyhmälle sekä optimoinnin.

Mainostajat ja mediat hyödyntävät ohjelmallista ostamista enenevissä määrin. Ohjelmallisen ostamisen avulla voit kohdentaa mainontaa reaaliaikasesti ostettua dataa hyödyntäen.

Voit ostaa A-lehdistä ohjelmallisesta verkkomainontaa näiden palveluiden kautta:

  • Adform
  • Google Ad Exchange
  • Rubicon
  • SmartAdServer

Kaikki verkkopalvelumme ovat ostettavissa ohjelmallisesti. Valmiita kohdistusratkaisuja ovat esimerkiksi erilaiset demografiatiedot, kiinnostusalueet ja sivustojen sisällöt. Verkkopalvelumme ovat mobiilioptimoituja, joten voit myös ohjelmallisesti kohdistaa näkyvyyttäsi kaikkiin päätelaitteisiin. Suosituimmat mainosmuotomme ovat paraati desktopissa ja mobiilissa, sekä erilaiset rich media -ratkaisut, kuten Swipe.

Ota käyttöösi diili

Suosittelemme ohjelmallista ostamista tekeville asiakkaillemme diiliä eli Deal ID:ta. Diili on verkkomainonnan osto- ja myyntimalli, jossa ostetaan ohjelmallisesti kohderyhmiä etukäteen sovitulla cpm-hinnalla. Diili varmistaa näkyvyytesi sovitussa mediaympäristössä. Diilejä voidaan tehdä Adformiin ja Googlen DoubleClickiin. Mikäli sinulla ei vielä ole käytössäsi diiliä, ole yhteydessä osoitteeseen verkkomainos@a-lehdet.fi.

 

Kiinnostuitko?

Kysy lisää A-lehtien mediamyynnistä. Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai p. 050 4144 200 tai mediamyynti@a-lehdet.fi. Voit myös täyttää allaolevan lomakkeen, jolloin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavan työpäivän aikana.

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.