Verkkomainonta

Verkkomainonta A-lehdissä

Rakennamme ainutlaatuisen digiverkostomme avulla juuri tarpeitasi vastaavan kokonaisuuden. Kun myös sisältö on laadukasta ja puhuttelevaa, tuloksena on poikkeuksellisen vahva vaikutuskanava.

Verkko- tai display-mainonnalla tarkoitetaan teksti-, kuva-, animaatio- tai videomainosformaatteja, jotka sijoitellaan digimedioihin manuaalisesti tai ohjelmallisen ostamisen keinoin. Display-mainonta on tarkasti kohdennettavissa olevaa kustannustehokasta mainontaa, jolla tavoitetaan helposti ja ketterästi suuria yleisömassoja.

Display-mainonnan käyttötarkoituksia voi olla asiakkaan tarpeesta riippuen esimerkiksi

  • brändin tunnettuuden kasvattaminen
  • mielikuvien luominen ja vahvistaminen
  • mainonnan uudelleen kohdistaminen, sivustolla jo käyneiden muistuttaminen

Usein display-mainonta on tietoisuuden ja huomion herättämisen väline. Sitä voidaan käyttää menestyksekkäästi läpi myyntitunnelin eri vaiheiden − mikäli mainosformaatit ja luovat ratkaisut valitaan oikein.

Tavoitamme yhteensä miljoona uniikkia viikkokävijää A-lehtien verkoston kautta (lähteet: KMT 2016, TNS Metrix Panel, YouTube). Laadukkaan mediaympäristön rooli on erittäin tärkeässä asemassa display-mainonnassa. Ei ole merkityksetöntä minkälaisessa ympäristössä viestitään ja vaikutetaan. Tunnemme asiakkaamme ja tiedämme, mitä sisältöjä he haluavat kuluttaa. Haluamme ymmärtää asiakasta paremmin, ja kehitämme sisältökokemusta jatkuvasti. Display-mainonta on ensisijaisesti mielikuvamainontaa ja siksi onkin tärkeää, että mainos näkyy brändille sekä sen arvoille soveltuvassa ympäristössä. Mainospaikat ovat meillä selkeitä, ja kerralla näkyvissä on vain muutama paikka. Ideologiamme pohjaa laadukkaaseen mediaympäristöön; sivustomme ovat käyttäjäystävällisiä niin mainostajalle kuin lukijallekin.

Pystyt kohdentamaan mainontaa A-lehtien koko tarjoamaan. Verkkosivustoilla kohdentaminen onnistuu sivustokohtaisesti (A-lehdet ROS) ja verkostokohtaisesti (A-lehdet RON). Kohdentaminen onnistuu A-lehtien brändien lisäksi demografian, kiinnostuksen, ajan ja sijainnin sekä päätelaitteen mukaan. Lisäksi voimme räätälöidä datakohdennuksen juuri tarpeidesi mukaan. Lue lisää mainonnan kohdentamisesta täältä.

Täältä löydät A-lehtien display-mainonnan formaatit eli mainoskoot.

Tästä pääset Display-mainonnan hinnastoon.

   

Kiinnostuitko?

Kysy lisää A-lehtien mediamyynnistä. Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai p. 050 4144 200 tai mediamyynti@a-lehdet.fi. Voit myös täyttää allaolevan lomakkeen, jolloin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavan työpäivän aikana.

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.