Tietoa meistä

Me A-lehdissä teemme parasta sisältöä unelmiin ja elämän eri tarpeisiin.

Mitä teemme A-lehdissä

Mitä teemme A-lehdissä

Me A-lehdissä teemme parasta sisältöä unelmiin ja elämän eri tarpeisiin. Tavoitamme brändeillämme viikoittain miljoonia suomalaisia, jotka ovat kiinnostuneita kodin kunnostuksesta sisustukseen, ruoanlaittoon, harrastuksiin, hyvinvointiin tai vaikkapa elämänlaadun kohentamiseen.

A-lehdet-konserni

A-lehdet-konserni

Katsomme luottavaisin mielin tulevaan ja uskomme, että menestyksekäs tulevaisuus on laadukkaiden aikakauslehtien, innostavien digitaalisten yhteisöjen sekä uusien innovaatioiden rinnakkaiseloa.

Ajankohtaista

TBAF2017 palkitsee Suomen parhaat vaikuttajat

TBAF 2017 - Sosiaalisen median vaikuttajia palkitaan laajemmin kuin koskaan

Kolmatta kertaa järjestettävä The Blog Awards Finland 2017 -kilpailu palkitsee Suomen parhaat vaikuttajat ja...

Lue lisää
sisältömarkkinointi 2017 videot

”Ilman videoita yritys jää kehityksestä jälkeen”

Ann Handley kertoo sisältömarkkinoinnin kiinnostavimmat muutokset vuonna 2017.

Lue lisää
Microsoft ja Demi kannustavat nuoria teknologia-alojen pariin

Teknologia-ala tarvitsee tyttöjä – Microsoft ja Demi yhdistävät voimansa Girlz in Tech -tapahtumassa

Microsoft ja Demi järjestävät yhteistyössä Girlz in Tech -tapahtuman, jonka tavoitteena on saada tytöt ja naiset...

Lue lisää
Ann Handley sisältömarkkinointi

Ann Handleyn kolme kultaista ajatusta sisältömarkkinoinnista

Ann Handley paljastaa sisältömarkkinoinnin kolme tärkeintä avainajatusta.

Lue lisää
A-lehdet ja PING Helsinki Business Festival yhteistyöhön

A-lehdet tuo sisältöguru Ann Handleyn puhujaksi PING Business Festivaliin

A-lehdet tuo sisältöguru Ann Handleyn puhumaan sisältömarkkinoinnin tulevaisuudesta PING Helsinki Business Festivaliin...

Lue lisää
Ann Handley A-lehdet PING Helsinki

Nämä 7 asiaa sinun tulisi tietää sisältöguru Ann Handleystä

Sisältömarkkinointiguru Ann Handley vierailee Helsingissä 28.4. A-lehtien ja PING Helsingin vieraana. Nämä 7 asiaa...

Lue lisää

Miten kaikki alkoi?

Miten kaikki alkoi?

”Osta Apu, anna apu työttömälle.” Näin kuului Apu-lehden ensimmäinen mainoslause vuonna 1933, kun Aune ja Yrjö Lyytikäinen aloittivat lehden julkaisun.

Avoimet työpaikat

Myyntijohtaja digitaaliseen kuluttajamyyntiin

Tutustu

Myyntineuvottelija

Tutustu

Avoin hakemus

Voit jättää avoimen hakemuksen, jos sinulle sopivaa tehtävää ei ole avoinna. Otamme yhteyttä mikäli kiinnostuksen kohteena olevia tehtäviä avautuu.

Jätä avoin hakemus