Tietoa meistä

Me A-lehdissä teemme parasta sisältöä unelmiin ja elämän eri tarpeisiin.

Mitä teemme A-lehdissä

Mitä teemme A-lehdissä

Me A-lehdissä teemme parasta sisältöä unelmiin ja elämän eri tarpeisiin. Tavoitamme brändeillämme viikoittain miljoonia suomalaisia, jotka ovat kiinnostuneita kodin kunnostuksesta sisustukseen, ruoanlaittoon, harrastuksiin, hyvinvointiin tai vaikkapa elämänlaadun kohentamiseen.

A-lehdet-konserni

A-lehdet-konserni

Katsomme luottavaisin mielin tulevaan ja uskomme, että menestyksekäs tulevaisuus on laadukkaiden aikakauslehtien, innostavien digitaalisten yhteisöjen sekä uusien innovaatioiden rinnakkaiseloa.

Ajankohtaista

Imagen päätoimittajaksi Niklas Thesslund

A-lehtien kustantaman Imagen päätoimittajaksi on nimitetty Niklas Thesslund 1. syyskuuta 2017 alkaen. Hän siirtyy...

Lue lisää
miten saat z-sukupolven huomio

Tilaa kooste: Miten ja missä kanavissa Z-sukupolvea kannattaa juuri nyt puhutella?

Sukupolvi Z on mullistanut perinteisen tavan käyttää sosiaalista mediaa ja digitaalisia alustoja. Pysytkö mukana...

Lue lisää

Tuomas Pättö A-lehtien digijohtajaksi

A-lehtien digijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 14. elokuuta alkaen Tuomas Pättö, joka siirtyy A-lehtiin...

Lue lisää
marcus-ja-martinus-demi-lehden-kannessa

Demin idolinumero kerää kiitosta kansainvälisesti

Tuoreen Demi-lehden kannessa poseeraavat Norjan suosituimmat nuorisoidolit Marcus ja Martinus, jotka Demi tapasi ja...

Lue lisää
A-lehdet-ja-Tubecon-tutkimusyhteistyössä

A-lehdet ja Tubecon tutkivat kaupallista sisältöyhteistyötä YouTube-videoilla – tulokset julkistetaan Tubecon Industry Dayssä

A-lehtien ja Tubeconin yhteistyössä toteuttama tutkimus selvittää kaupallisen sisältöyhteistyön käytäntöjä tubettajien...

Lue lisää

Tätä sukupolvemme ei ymmärrä tubettamisesta

Tubettajat kertovat lapsillemme, kuinka mielenterveysongelmista parannutaan, mistä Tukholman terrori-iskussa oli kyse...

Lue lisää

Miten kaikki alkoi?

Miten kaikki alkoi?

”Osta Apu, anna apu työttömälle.” Näin kuului Apu-lehden ensimmäinen mainoslause vuonna 1933, kun Aune ja Yrjö Lyytikäinen aloittivat lehden julkaisun.

Avoimet työpaikat

Demi ja Trendi hakevat digimedian konseptisuunnittelijaa

Tutustu

Tuottaja Avotakkaan

Tutustu

Myyntineuvottelija

Tutustu

Avoin hakemus

Voit jättää avoimen hakemuksen, jos sinulle sopivaa tehtävää ei ole avoinna. Otamme yhteyttä mikäli kiinnostuksen kohteena olevia tehtäviä avautuu.

Jätä avoin hakemus