Display-mainonta

Rakennamme ainutlaatuisen digiverkostomme avulla juuri tarpeitasi vastaavan kokonaisuuden. Kun myös sisältö on laadukasta ja puhuttelevaa, tuloksena on poikkeuksellisen vahva vaikutuskanava.

Display-mainontaa voi kohdentaa tarkasti, ja se on myös kustannustehokas tapa tavoittaa ketterästi suuria yleisömassoja. Mainonnan tavoite voi olla brändin tunnettuuden kasvattaminen, mielikuvien luominen ja vahvistaminen, mainostajan oman sivustoliikenteen kasvattaminen.

Voit käyttää display-mainontaa menestyksekkäästi myynnin eri vaiheissa, kun valitset mainosformaatit ja luovat ratkaisut oikein. Me autamme mielellämme.

Laadukkaalla mediaympäristöllä on iso rooli display-mainonnassa. Display on ensisijaisesti mielikuvamainontaa ja siksi onkin tärkeää, että mainos näkyy brändin arvoille soveltuvassa ympäristössä. Sivustomme ovat käyttäjäystävällisiä niin mainostajalle kuin lukijalle. Tunnemme yleisömme ja tiedämme, mitä sisältöjä he haluavat kuluttaa. Mainospaikat ovat lukijalle selkeitä ja mainoksia on näkyvissä vain yksi kerrallaan.

Pystyt kohdentamaan mainontaa A-lehtien koko tarjoamaan. Verkkosivustoilla kohdentaminen onnistuu sivustokohtaisesti (A-lehdet ROS) ja verkostokohtaisesti (A-lehdet RON). A-lehtien brändien lisäksi voit kohdentaa esimerkiksi kiinnostuksen, ajan ja sijainnin sekä päätelaitteen mukaan – tai voimme räätälöidä datakohdennuksen juuri sinun tarpeidesi mukaan.

Brändejä, jotka koskettavat
Tarjoamme suomalaisille inspiraatiota vuoden jokaisena päivänä.
Lehdet
Verkkopalvelut
Podcastit
Vaikuttajat
Uutiskirjeet
Mainostaja, ota yhteyttä!
Autamme löytämään oikeat ratkaisut ja kiinnostavimmat tarinat, joilla teet vaikutuksen kohderyhmääsi. Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Tavoitat A-lehtien yritysasiakasmyynnin myös aina +358 50 414 4200 tai yritysasiakkaat@a-lehdet.fi