Natiivimainonta

Natiivimainonta vahvistaa brändiäsi ja aktivoi kohderyhmääsi. Lue kolme vinkkiä toimivaan natiivimainontaan.

Natiivimainonta on yksi sisältömarkkinoinnin muoto, joka toteutetaan valitussa mediassa siihen saumattomasti istuvalla tavalla. Erilaiset mainonnanestämiset lisääntyvät, ja siksi natiivimainonta on hyvä keino vedota kuluttajaan. Natiivisisältö on yhtä kiinnostavaa, koukuttavaa ja houkuttavaa kuin mikä tahansa muukin sisältö ja siinä hyödynnetään journalistisia keinoja ja työtapoja. Natiivimainonta on avointa ja läpinäkyvää ja siksi se erotetaan journalistisesta sisällöstä aina merkinnällä ”kaupallinen yhteistyö” tai ”mainos”.

Natiivimainonnan muotoja on monia: sisältö voi olla verkkoartikkeli, printtiadvertoriaali, video, podcast tai vaikka WhatsApp-draama eli chatfiction. Oleellista on, että sisältö puhuttelee tavoiteltua kohderyhmää juuri oikealla tavalla oikein valitussa mediassa ja kertoo yrityksen viestin kiinnostavalla tavalla. Katso 3 vinkkiä natiivimainontaan!

Ota yhteyttä
Autamme löytämään oikeat ratkaisut ja kiinnostavimmat tarinat, joilla teet vaikutuksen kohderyhmääsi! Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Tavoitat A-lehtien yritysasiakasmyynnin myös aina +358 50 414 4200 tai yritysasiakkaat@a-lehdet.fi