Mitä teemme

Kerromme tarinoita nykymaailman tapahtumista ja trendeistä sekä mielenkiintoisista ihmisistä aidosti ja mukaansatempaavasti, niin lehdissä kuin verkossa ja uusissa päätelaitteissakin.

Olet täällä

A-lehdet lyhyesti

Me A-lehdissä teemme parasta sisältöä unelmiin ja elämän eri tarpeisiin. Tavoitamme brändeillämme viikoittain miljoonia suomalaisia, joita kiinnostavat aiheet kodin kunnostuksesta sisustukseen, ruoanlaittoon, harrastuksiin, hyvinvointiin tai vaikkapa elämänlaadun kohdentamiseen. Kerromme mukaansatempaavia tarinoita maailman tapahtumista ja trendeistä sekä mielenkiintoisista ihmisistä, printissä ja digitaalisesti. Ensimmäiset lukuelämykset julkaisimme jo yli 80 vuotta sitten.

A-lehdet on perheyritys, vetovastuussa on nyt Lyytikäisen perheen kolmas sukupolvi.

A-lehtien arvot

Kaikessa tekemisessään ja näkymisessään A-lehdet toteuttaa yhteisesti sovittuja voittajajoukkueen, uudistumisen, asiakassuosittelun, kannattavuuden ja vastuullisuuden arvoja.

Uudistuminen

Uudistuminen on uusien luovien ratkaisujen jatkuvaa kehittämistä ja totuttujen tapojen kyseenalaistamista.

Uudistuminen on yrityksen menestymisen edellytys nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Se vaatii jokaiselta positiivista asennetta, halua oppia uutta sekä rohkeaa innovointia. Uudistuminen on myös poisoppimista vanhoista toimintatavoista.

Asiakassuosittelu

Tunnemme asiakkaamme tarpeet. Ylitämme odotukset ja tarjoamme kilpailukykyisiä palveluja, sisältöä ja ratkaisuja kaikissa tilanteissa.

Meillä kaikilla on vastuu asiakastyytyväisyydestä ja asiakassuhteiden pysyvyydestä. Asiakassuhde rakentuu asiakkaan kuuntelusta, ymmärtämisestä ja asiakkaan tarpeiden ratkaisemisesta. Meistä jokaisella on asiakas. Kaikkien meidän työpanoksella on merkitystä asiakastyytyväisyyteen.

Kannattavuus

Kannattavuudella varmistamme yrityksen pitkäjänteisen kehittämisen ja turvaamme yhteisen tulevaisuuden. Jokainen meistä vaikuttaa omalla työllään yrityksen kannattavuuden paranemiseen.

Perheyrityksen toiminta perustuu pitkäjänteiseen ja vastuulliseen yrittäjyyteen, jossa kannattavuus ja ylivoimainen asiakkaiden tunteminen on kaiken perusta. Teemme oikeita päätöksiä, joilla turvaamme yrityksen menestyksekkään tulevaisuuden.

Vastuullisuus

Vastuullisuus kuuluu jokapäiväiseen työhömme ja näkyy kaikessa, mitä teemme. Kannamme vastuun omasta työstä, työyhteisöstä, asiakkaista ja ympäristöstä.

Olemme vastuullinen yhteiskunnallinen toimija ja luotettava kumppani. Otamme huomioon omassa työssämme ja päätöksenteossa, mitä valintamme tarkoittavat työkavereiden, asiakkaiden ja A-lehtien menestymisen näkökulmasta nyt ja tulevaisuudessa.

Voittajajoukkue

Voittajajoukkue muodostuu osaavista ja intohimoisista yksilöistä, jotka taitavat joukkuepelin ja haluavat toimia yhteisen menestyksemme eteen.

Meillä on hyvä itsetunto, uskallusta tehdä ratkaisuja ja kyky oppia voitoista ja virheistä. Hyödynnämme jokaisen vahvuuksia. Kannustamme toisiamme ja välitämme toisistamme ja iloitsemme yhteisistä voitoista.

Strategian kiteytys

Voittaminen syntyy rohkeudesta tehdä uudenlaisia valintoja

Yhtiön visiona on olla kasvava ja kannattava  mediatalo, jolla on vetovoimaisimmat brändit, parhaat sisällöt, palvelut ja yhteisöt, ja jota pidetään alan mielenkiintoisimpana

Miten kaikki alkoi?

Miten kaikki alkoi?

”Osta Apu, anna apu työttömälle.” Näin kuului Apu-lehden ensimmäinen mainoslause vuonna 1933, kun Aune ja Yrjö Lyytikäinen aloittivat lehden julkaisun.