A-lehdet Dialogin asiakkaat voittoisina Antalis Design & Print Awardseissa

A-lehdet Dialogin asiakkaat voittoisina Antalis Design & Print Awardseissa
A-lehdet Dialogin suunnittelema SATOn Kotona-lehti voitti parhaan asiakaslehden palkinnon Antalis Design & Print Awards 2015 -kilpailussa. Helsingin kaupungin rakennusviraston lehti palkittiin pronssilla.
Julkaistu 10.2.2016

Antalis Design & Print Awards 2015 on palkinnut vuoden 2015 parhaat vuosikertomukset, asiakaslehdet, kirjat ja painotyöt. SATO Oyj:n Kotona-lehti sai kultaa ja Helsingin kaupungin rakennusviraston lehti pronssia Antaliksen Design & Print Awards -kilpailussa sarjassa Vuoden asiakaslehti.

Vuoden asiakaslehdeksi valittu Kotona-lehti on tuotettu A-lehdet Dialogissa. Lehden sisällöstä vastaavat sisältöjohtaja Outi Gyldén ja toimituspäällikkö Eeva Lauronen ja lehden ulkoasun on luonut AD Jessica Leino. ”Ammattimainen konsepti, jossa loppuun asti mietitty yhtenäinen linja luo kokonaisen sarjan. Logojen värivaihtelu plussaa. Arvokas ja mielenkiintoinen lehti, jota on silti helppo lähestyä ja siksi se tarttuu kotona käteen”, perusteli Antaliksen asiantuntijoista koostunut tuomaristo.

Pronssille yltänyt Helsingin kaupungin rakennusviraston lehti on tuotettu yhteistyössä rakennusviraston kanssa uudella hedelmällisellä yhteistyömallilla. A-lehdet Dialogissa lehden sisällöstä vastaavat sisältöjohtaja Outi Gyldén ja toimituspäällikkö Eeva Lauronen. Lehden visuaalisesta ilmeestä vastaavat visuaalinen johtaja Jesper Vuori ja AD Katarina Lönnström. ”Asiakaslehti, joka ei yritä olla asiakaslehtimäinen. Paperin päällystämätön lämmin tyyli sopii teemaan. Sopivassa suhteessa kivaa ja tärkeää sisältöä. Onnistunut kokonaisuus”, perusteli tuomaristo.