A-lehdet tuo sisältöguru Ann Handleyn puhujaksi PING Business Festivaliin

A-lehdet tuo sisältöguru Ann Handleyn puhujaksi PING Business Festivaliin
A-lehdet tuo sisältöguru Ann Handleyn puhumaan sisältömarkkinoinnin tulevaisuudesta PING Helsinki Business Festivaliin, joka kokoaa yhteen somevaikuttajat ja markkinoinnin tekijät perjantaina 28.4. Jätkäsaareen hotelli Clarioniin.

PING Helsinki Business Festival tarjoaa kattavan katsauksen ja konkreettista oppia siitä, mihin sisältömarkkinointi ja vaikuttajamarkkinointi ovat kehittymässä ja miten hyvillä sisällöillä tehdään lisää liiketoimintaa. A-lehdet on PING Helsingin pääyhteistyökumppani.

Sukellus sisältömarkkinoinnin tulevaisuuteen

Yksi keynote-esiintyjistä on amerikkalainen sisältöguru Ann Handley, jonka A-lehdet tuo tapahtumaan puhumaan sisältömarkkinoinnin tulevaisuudesta ja trendeistä. Puheenvuorossaan Handley johdattaa kuulijansa koukuttavien sisältöjen tulevaisuuteen. Miten teemme vaikutuksen yleisöömme? Mitä ylivoimaisen sisällön rakennuspalikat ovat?

Handleyn viesti on, että tarvitaan suurempia ja rohkeampia tarinoita, uskallusta puhua isoon ääneen ja nöyryyttä kuunnella ja kuulostella yleisön tuntemuksia ja tarpeita. Sisältö- ja vaikuttajamarkkinoinnin ei pidä olla kampanjatekemistä vaan jatkuva prosessi – vuoropuhelu brändin ja yleisön välillä. Vain siten sisältömarkkinoinnilla voidaan saavuttaa tuloksia, joilla on merkittävä vaikutus liiketoiminnan kasvulle.

Hän käy läpi myös markkinointiin liittyviä uhkia ja toisaalta taas kertoo, miten teknologiaa voidaan hyödyntää parempien sisältöjen tekemisessä.

Julkaistu: 17.4.2017