A-lehtien vaikuttajamarkkinoinnin vetäjäksi Noora Verronen

A-lehtien vaikuttajamarkkinoinnin vetäjäksi Noora Verronen
Noora Verronen on nimitetty 22. lokakuuta alkaen Influencer Marketing Manageriksi A-lehtien sisältöstudioon. Hän tulee vastaamaan vaikuttajamarkkinoinnin kaupallisten konseptien ja vaikuttajaverkoston kehittämisestä. Noora siirtyy A-lehtiin Tallink Siljalta, jossa hän on viimeiset viisi vuotta työskennellyt vaikuttajamarkkinoinnin parissa rakentaen kaupallisia yhteistöitä mm. tubettajien kanssa.
Julkaistu 14.10.2018

”Nooralla on nuorelle alalle harvinaisen pitkä kokemus ja syvällinen ymmärrys vaikuttajamarkkinoinnista meiltä ja maailmalta. Nooran johdolla haemme isoa steppiä kohti entistä kekseliäämpiä kaupallisia konsepteja ja tiukempia mittareita”, sisältöstudion johtaja Sari Mikkonen-Mannila toteaa.

“Vaikuttajamarkkinoinnissa on valtava potentiaali yrityksille. Odotan innolla pääseväni rakentamaan uudenlaisia formaatteja ja ilmiöitä tiimin, asiakkaiden ja vaikuttajien kanssa”, Verronen iloitsee.

Lisätietoja:

A-lehdet Oy, sisältöstudion johtaja Sari Mikkonen-Mannila 050 387 8308

Noora Verronen 040 631 0770

A-lehdet on vaikuttajamarkkinoinnin edelläkävijä, jonka tallissa on 150 sopimusvaikuttajaa. A-lehtien sisältöstudio suunnittelee ja toteuttaa kunnianhimoista, luovaa, tuloksellista ja datajohdettua markkinointia yritysasiakkaille.