ASML myönsi A-lehdille Reilu Työnantaja -merkin

ASML myönsi A-lehdille Reilu Työnantaja -merkin
Status voidaan myöntää telemarkkinoinnin palveluyrityksille, jotka ovat sitoutuneet Reilu Työnantaja -kriteereissä määriteltyyn oikeudenmukaiseen, rehelliseen ja läpinäkyvään toimintatapaan.
Julkaistu 21.2.2016

Asiakkuusmarkkinointiliitto ASML on myöntänyt A-lehdille Reilu Työnantaja -merkin.

Status voidaan myöntää telemarkkinoinnin palveluyrityksille, jotka täyttävät ASML:n ja viranomaisten, esimerkiksi työsuojeluhallinnon kanssa yhteistyössä määrittelemät kriteerit. Reilu Työnantaja -merkki kertoo, että yritys on sitoutunut oikeudenmukaiseen, rehelliseen ja läpinäkyvään toimintatapaan.

Merkin valvonta perustuu työsuojeluviranomaisilta, verovelkarekisteristä sekä toimeksiantajilta saatavaan tietoon. ASML kerää myös itsenäisesti asiaan liittyvää taustatietoa.

”Telemarkkinointisektorilla on niin toimeksiantajien kuin työntekijöidenkin tärkeää löytää alalta luotettavat palveluntarjoajat. Reilu Työnantaja -kriteerien avulla pyritään kehittämään alaa ja tuomaan esiin laatutekemistä”, sanoo A-lehtien liiketoimintajohtaja Pirjo Nurmilaukas. Hän toimii myös ASML:n hallituksen puheenjohtajana.

”Työntekijän näkökulmasta ASML on tehnyt valtavan hyvää ja tärkeää työtä, kun on kehittänyt Reilu Työnantaja -merkin. Uskon, että tämä vie koko telemarkkinointialaa parempaan suuntaan ja aivan uudelle tasolle työelämän reilujen pelisääntöjen noudattamisessa”, sanoo valtakunnallisen valvontahankkeen koordinaattorina toiminut Maija Lintula Itä-Suomen aluehallintoviraston työsuojelun vastuualueelta.

Lue lisää Reilu Työnantaja -statuksen kriteereistä tästä.