Kampanja, joka teki lääkärikeskuksesta sopivan ja helposti lähestyttävän nuorille naisille
![](https://assets.a-lehdet.fi/e1kx239mxeo6/3iJohJ5uUs3dKzhbIJ3KHu/c5a19d1d7e7c32b67f0f90cd64fd5e09/video_taustakuva_1200x628_ZRQ66.png?w=2048&q=75&fit=crop-center)
Kampanja, joka teki lääkärikeskuksesta sopivan ja helposti lähestyttävän nuorille naisille
Monipuolinen natiivimainonnan kampanjakokonaisuus - joka sisälsi WhatsApp-draamasarjan, vaikuttajamarkkinointia sekä digi- ja printtiadvertoriaaleja - nosti merkittävästi Lääkärikeskus Mehiläisen tunnettuutta sekä vaikutti positiivisesti kohderyhmän mielikuvaan.
Julkaistu 2.4.2018
Hyväksy evästeet
YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.
![Youtube video placeholder](https://img.youtube.com/vi/U0AFF5tEfc4/maxresdefault.jpg)