Demi Vuoden Huippujen shortlistalla
Kauneus on katsojan mielessä -kampanjalla Demi halusi herättää keskustelua lasten ja nuorten kokemista ulkonäköpaineista sekä kannustaa suomalaisia tekoihin terveemmän minäkuvan puolesta.
Kampanjan kuvissa esiintyy kaksi nuorta, jotka näkevät peilikuvien kautta kasvoillaan paranneltavia kohtia. Vahva kuva pysäyttää katsojan pohtimaan, mikä saa lapset ja nuoret edes ajattelemaan kehonsa muokkaamista. Kampanjan kuvauksesta vastasi Koski-Syvärin Tuukka Koski ja kuvankäsittelystä FLC Helsingin Kasimir Häiväoja. Idean taustalla on TBWA\Helsinki.
Vuoden Huiput 2019 -kilpailussa on 14 sarjaa, joihin ilmoitettiin 756 työtä luovan suunnittelun eri osa-alueilta. Finaaliin valittiin 118 kilpailutyötä. Palkintogaala järjestetään 2. huhtikuuta 2020.
Tutustu Vuoden Huippujen shortlistaan tästä.