Destian Via palkittiin hopealla ProComin Lehtipäivässä

Destian Via palkittiin hopealla ProComin Lehtipäivässä
A-lehdet Dialogin tuottama ja Destian julkaisema Via valittiin vuoden 2016 toiseksi parhaaksi asiakas- ja sidosryhmälehdeksi ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n järjestämässä vuosittaisessa Lehtipäivässä. Lehtipäivään osallistui 26 julkaisua.
Julkaistu 27.11.2016

Tuomariston mukaan Via on monipuolinen ja ammattitaitoisesti tehty lehti, jonka vaikutelma on nykyaikainen ja toimiva. Lehti vahvistaa organisaation brändiä ja puhuu samaa kieltä sen kanssa. Raati toteaa, että itsevarma ulkoasu kertoo ensisilmäyksellä, mistä lehdessä on kyse ja kertoo dynaamisesta ja luotettavasta organisaatiosta.

Viaa on kehitetty vuosien mittaan monin tavoin. Konseptia on terävöitetty vastaamaan entistä paremmin Destian strategisia tavoitteita, ja Destian osaajia kesätyöntekijöistä ylimpään johtoon on nostettu entistä enemmän esiin. Via on myös viety verkkoon, jotta sen laadukasta sisältöä voidaan hyödyntää mahdollisimman tehokkaasti kaikessa Destian viestinnässä. Ensi vuonna verkkosisällön osuus laajenee läpi vuoden julkaistaviksi tuotantokokonaisuuksiksi.

"Via on Destian viestinnän lippulaiva, joka pyrkii kertomaan houkuttelevasti ja selkeästi infra-alasta ja toteuttamistamme asiakkaidemme ja muiden sidosryhmiemme elämää helpottavista ratkaisuista. Tavoitteemme on tuoda projektimme, jotka ovat usein pitkäaikaisia ja haastavia, ihmisten kautta inhimilliseen ja ymmärrettävään muotoon", kertoo Destian viestintäpäällikkö Johanna Otranen.

Lehtipäivässä parhaana asiakas- ja sidosryhmälehtenä palkittiin Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön julkaisema Viesti ja kolmannelle sijalle ylsi Suomen Standardisoimisliitto SFS ry:n Presiis.