Grand One: Demi Squad on Vuoden paras somekampanja

Grand One: Demi Squad on Vuoden paras somekampanja
A-lehtien Mehiläiselle tuottama Demi Squad -kampanja on palkittu Grand One -kilpailussa Vuoden parhaana somekampanjana.
Julkaistu: 28.3.2019
Grand One on Suomen suurin digitaalisen median kilpailu, joka järjestettiin nyt jo 23. kerran. Kilpailuun ilmoitettiin tänä vuonna huikeat 232 eri työtä. Vuoden paras somekampanja -sarja oli koko Grand Onen toiseksi kisatuin kategoria 37 entryllä.
Tuomaristo perusteli voittoa sillä, että Demi Squad onnistui tavoittamaan haastavan nuorten naisten kohderyhmän hyvin haastavalla teemalla, jota kampanjassa käsiteltiin raikkaalla ja täysin uudenlaisella tavalla.
Kampanja on herättänyt kiinnostusta myös kansainvälisesti, ja se voitti viime syksynä kultaa Native Advertising Awards 2018 -kilpailussa kategoriassa Most Creative Native Advertising Campaign.
Tutustu Demi Squad -caseen tästä ja katso kaikki Grand Onen voittajat tästä.

Työryhmä

Asiakas
Mehiläinen
Markkinoinnin projektipäällikkö: Taru Aspinen
Sisällöntuottaja: Hannele Salmi
Suunnittelu ja tuotanto
A-lehdet
Liiketoimintajohtaja: Anni Lintula
Creative planner: Helena Jutila
Concept designer: Ida Valpas
Markkinointipäällikkö: Hanna Kännö
Tuottaja: Johanna Liukkonen
Sometuottaja: Essi Rundgren
Ad: Eeva Värtö
Graafinen Suunnittelija: Satu Salmitie
Ryöväri
Chatfictionin käsikirjoittaja: Ronja Salmi
Chatfictionin käsikirjoittaja: Veera Ojola
Vaikuttajat
Elisa Malik: Elisa Aryal
Eerika Haikonen: Eerika Haikonen