Hanna Gullichsen ja joukko vaikuttajamarkkinoinnin huippunimiä A-lehtien vaikuttajaverkostoon

Hanna Gullichsen ja joukko vaikuttajamarkkinoinnin huippunimiä A-lehtien vaikuttajaverkostoon
A-lehtien vaikuttajaverkosto kasvaa kovan luokan tekijöillä. Hanna Gullichsen, Annin Uunissa -kanavien Anni Paakkunainen, Henrik Rehbinder, Hilla Stenlund sekä Ruuhkavuosirakkautta-podcastin Heta Kärki ja Krista Pohjanlehto aloittavat A-lehtien myyntiedustuksessa.

Vaikuttajaverkoston uusimmat vahvistukset tavoittavat laajasti ruoasta, hyvinvoinnista ja hyvästä arjesta kiinnostuneet yleisöt kanavissaan.

Hanna Gullichsen on kokki, menestynyt ruokakirjailija ja yksi Suomen seuratuimmista ruokavaikuttajista. Gullichsen on hyvän arkiruoan puolestapuhuja, jonka keittiössä luodaan ilmiöitä ja somehittejä resepti toisensa perään.

”Missioni on saada koko Suomi syömään hyvin. Olen todella tarkka siitä, kenen kanssa lyön hynttyyt yhteen. Nyt kävi sillä tavalla hyvin, että keskusteltuamme löysimme yhteiset tavoitteet ja jatkamme matkaa yhdessä. Odotan innolla syksyä ja uusia mahdollisuuksia vaikuttajamarkkinoinnin saralla. A-lehdillä on hyvät arvot, vahva osaaminen ja he tavoittavat eri julkaisujen kautta laajan yleisön. Nyt alkavan yhteistyömme ansiosta pääsen viemään ruuanlaiton ilosanomaa yhä useimpiin koteihin”, sanoo Hanna Gullichsen.

Helppoja luottoreseptejä, erikoisruokavaliot huomioon ottaen, tarjoilee niin ikään bloggaaja sekä leivontakirjailija Anni Paakkunainen Annin Uunissa -kanavissaan. Televisiostakin tutun leipurin ohjeilla leivotaan ja kokataan niin arkeen kuin juhlaan sekä kurkistetaan vauva-arjen ohella herkkumatkailuun. Anninuunissa.fi-sivusto tavoittaa kuukausittain jopa 300 000 uniikkia kävijää (Google Analytics).

Anni Paakkunainen

Henrik Rehbinder on puolestaan intohimoinen kalamies, grillimestari ja kokki, jonka keittiössä tuunataan arjen klassikkoruokia uudella twistillä. Rehbinder on kotonaan niin kameran kuin liveyleisön edessä ja tuttu muun muassa Neljän tähden illallinen -ruokaohjelmasta.

Henrik Rehbinder

Hanna Gullichsen, Annin Uunissa ja Henrik Rehbinder vahvistavat entisestään A-lehtien vahvaa ruokavaikuttajien joukkoa, johon kuuluvat muun muassa oivaltava ja kekseliäs Perinneruokaa Prkl -blogin Mika Rampa ja inspiroiva leipuri-kondiittori pariskunta Jonna & Jinna eli blogi nimeltä Dr. Sugar.

Hilla Stenlundin kanavissa ja Ruuhkavuosirakkautta-podcastissa keskitytään hyvään arkeen erityisesti hyvinvoinnin ja perhe-elämän näkökulmasta.

Hilla Stenlund

Stenlund on hyvinvointivalmentaja, joka inspiroi seuraajiaan panostamaan kokonaisvaltaiseen hyvään oloon ja nauttimaan tasapainoisesta elämästä hauskuutta unohtamatta. Heta Kärjen ja Krista Pohjanlehdon nopeasti suuren suosion saavuttaneessa Ruuhkavuosirakkautta-podcastissa kuullaan rohkaisevaa ja positiivista puhetta vanhemmuudesta ja pikkulapsiarjesta.

Krista Pohjanlehto ja Heta Kärki (kuvaaja Jirina Alanko)

”Uudet ruokavaikuttajamme ovat alansa huippuja ja olemme tosi iloisia saadessamme edustaa heitä. Myös kokonaisvaltainen mielen ja kehon hyvinvointi sekä hyvä arki ovat nousseet yhä tärkeämmiksi asioiksi poikkeuksellisessa maailmantilanteessa, ja uusien vaikuttajiemme myötä voimme vahvistaa ihmisten innostamista ja kannustamista näissä aihepiireissä. Uusien vaikuttajien myötä pystymme palvelemaan myös mainostajia entistä paremmin”, sanoo A-lehtien natiivi- ja vaikuttajamarkkinoinnin tiimin vetäjä Mervi Rantakari.

A-lehtien vaikuttajaverkostossa on yli 50 inspiroivaa ja arvostettua vaikuttajaa, jotka tavoittavat laajasti eri lifestyle-aiheista kiinnostuneet yleisöt kanavissaan. Monipuoliseen tarjoomaan kuuluu pitkän linjan someammattilaisia, tunnettuja artisteja sekä suosittuja e-urheilijoita ja pelaajia.

Artikkelin pääkuva: Hanna Gullichsen, kuvaaja Antti Mutka

Kiinnostuitko?
Haluatko kuulla lisää vaikuttajamarkkinoinnin ratkaisuistamme? Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Tavoitat A-lehtien yritysasiakasmyynnin myös aina +358 50 414 4200 tai yritysasiakkaat@a-lehdet.fi.
Julkaistu: 27.8.2020