Himocast rikkoi 100 000 kuuntelun rajan
Himocastissa Kaisa Merelä ja Jenni Janakka puhuvat estoitta, luontevasti ja huumorilla höystettynä seksistä ja seksuaalisuudesta. Jaksojen aiheita ovat olleet muun muassa masturboiminen, seksi kuukautisten aikana ja BDSM.
”Seksipuheeseen liitetään usein häpeää, pelottelua tai naisen objektisointia. Haluamme tuoda julkiseen keskusteluun positiivista, hyväksyvää ja rentoa puhetta seksistä”, sanovat Merelä ja Janakka.
Himocastin viisi jaksoa on toteutettu kaupallisena yhteistyönä RFSU:n kanssa. Järjestö on esillä preroll- ja postroll-mainoksissa, minkä lisäksi RFSU:n Sense Me -tuotteita ja kondomeja käsitellään jaksojen sisällössä. ”On upeaa löytää kaupallinen kumppani, jonka arvot osuvat täydellisesti yksiin omien arvojemme kanssa”, kertovat Merelä ja Janakka mielekkäästä yhteistyöstä.
"RFSU:n missiona on body rights, kehon oikeudet. Se tarkoittaa jokaisen ihmisen oikeutta rakastaa ketä haluaa, päättää omasta kehostaan sekä ilmaista itseään ja seksuaalisuuttaan. Lähdimme mukaan Himocastiin, koska olemme huomanneet lisääntyneen kysynnän sisällölle, jossa keskusteltaisiin avoimesti ja informatiivisesti seksin ja seksuaalisuuden eri osa-alueista”, RFSU:n Brand Manager Maria Berg kertoo.
”Halusimme tuoda kohderyhmälle esiin tuotteidemme positiivisia vaikutuksia ja poistaa niihin liittyvää häpeää. Podcast valikoitui sopivaksi ratkaisuksi. Yhteistyö Kaisan, Jennin ja A-lehtien kanssa on ollut mutkatonta ja ammattimaista. Ohjelmaa tehdään suurella sydämellä, kaupallista kumppania kuunnellen ja kunnioittaen", Berg jatkaa.
Himocastin uusi jakso ilmestyy joka torstai. Podcast on kuunneltavissa Spotifyssa, Applen Podcastit-sovelluksessa, iTunesissa ja Lily.fissä Kaisa Merelän blogissa.
Haluatko kuulla lisää mainosratkaisuista podcasteissa tai oletko kiinnostunut yhteistyöstä Himocastissa? Ota yhteyttä A-lehtien yritysasiakasmyyntiin yritysasiakkaat@a-lehdet.fi tai 050 414 4200.