Kohderyhmänä naiset? Mainosta eeva.fi:ssä ja Eevassa

Kohderyhmänä naiset? Mainosta eeva.fi:ssä ja Eevassa
Eeva-lehti tunnetaan syvällisistä ja kiinnostavista henkilöjutuistaan. Eeva.fi on mainostajalle laadukas, tyylikäs ja toimiva ympäristö. Täällä kaikki on mahdollista naisille (ja mainostajille).
Julkaistu 31.8.2023

Eeva-lehti tunnetaan ennen kaikkea syvällisistä ja kiinnostavista henkilöjutuistaan. Suomen luetuin ja rakastetuin naistenlehti kertoo ihmisten tarinat arvostavasti, kunnioittavasti ja aidosti. Eevan aihepiirejä ovat myös kulttuuri, kauneus, muoti, terveys, ruoka, matkailu ja asuminen. Lehden lukijat ovat laatutietoisia naisia, joilla on aikaa ja rahaa panostaa itseensä.

Eeva.fi:ssä viihdytään niin, että keskimääräisen vierailun kesto on lähes neljä minuuttia. Tässä ajassa myös kaupalliset viestit ehtivät koukuttaa lukijan. Sivustolle ei myydä mainontaa huutokaupalla, joten mainosympäristö pysyy tasokkaana ja eksklusiivisena.

”Jos et istu kuvaan, luo uusi.” Tähän eeva.fi:n sloganiin uskomme myös kaupallisten sisältöjen kohdalla. Alusta asti olemme tähdänneet siihen, että eeva.fi:ssä lähes kaikki on mahdollista. Siksi uusien asioiden kokeileminen ja out of the box -ajattelu ovat sisäänrakennettuna sivuston dna:ssa. Toteutamme mielellämme erilaisia kokeiluja ja uusia mainosmuotoja asiakkaidemme kanssa.

✅ Perinteisen natiiviartikkelin sijasta kerromme asiasi mielellämme stoorina, reelsinä tai videona. Nämä voi upottaa artikkeliin eeva.fi-sivustolle, missä ne ohjausten avulla tavoittavat juuri toivomasi yleisön.

✅ Yksi esimerkki uusista mainosmuodoistamme on mainion Eeva Puhe -keskustelusarjan sponsorointi. Sponsorointia varten tuotimme asiakkaalle laadukkaan mainosfilmin, jota näytettiin ennen keskusteluja.

âś… Live shopping inspiroi

Live shopping on uusi, yhteisöllinen ja viihdyttävä tapa käydä verkkokauppaa. Eeva.fi:ssä on potentiaalinen, innokas yleisö, joka ottaa mielellään vastaan vinkkejä ja inspiraatiota tuote-esittelyjen lomassa. Huolellisesti tuotettu live shopping -ilta eeva.fi:ssä rakentaa brändiä ja tuo konversiota. Suoran lähetyksen jälkeen tallenne jää sivustolle houkuttelemaan yleisöä myös jälkikäteen.

✅ Katso Yliopiston Apteekin hurmaava luonnonkosmetiikan live shopping -ilta tästä.

💡Live shopping -toteutusten lisäksi tuotamme myös shoppable-videoita, jotka tarjoavat yleisölle kätevän tavan siirtyä ostoksille suoraan mainoksesta. Olisiko shoppable-video näyttävästi eeva.fi:ssä esiin nostettuna sinun tapasi kiihdyttää verkkokauppaa?

💡Kauneus & Terveys -lehden tuottamat legendaariset muuttumisleikit nousevat aina eeva.fi:n luetuimpien artikkelien listan kärkeen. Kaupalliset muuttumisleikit, jotka toteutetaan osittain videomuodossa, ovat loistava mahdollisuus tuoda esiin juuri asiakkaan toivomia tuotteita ja niiden vaikutusta. Hiusväri, silmämeikki, hehkua lisäävä seerumi tai uusi tyyli – ennen ja jälkeen -kuvat ovat takuulla toimiva tapa vangita yleisön huomio.

✅ Eeva.fi-sivuston natiiviartikkeleita rikastamme aina videokuvalla. Liike tuo henkilöjutun kohteen aivan uudella tavalla eloon ja lähelle lukijaa. Video voi myös inspiroida tai opastaa tuotteen käytössä.

Esimerkkejä Eeva.fi:ssä toteutetuista natiivikampanjoista:

✅ Oslo Skin Lab & videon käyttö artikkelin kuvituksessa: Kollageenilisä on osa Noora Hautakankaan uutta kauneusrutiinia | Eeva

âś… Dr. Oetker & tasokas mainosvideo, Eeva Puhe -ohjelman sponsorointi: Eeva Puhe | Milloin ferritiinin mittaus kannattaa, Kirsi Englund? | Eeva.

💡Dr. Oetkerin My Sweet Deli -kakkujen kampanjassa Dr. Oetker sponsoroi Eeva Puhe -keskustelusarjaa kahden kuukauden ajan. Noin kerran viikossa julkaistujen keskusteluvideoiden alussa näytettiin Dr. Oetkerille tekemämme, Sanna Stellanin tähdittämä mainosvideo, josta on kolme erilaista versiota. Lisäksi koko kampanjan ajan Eeva Puhe -keskustelun sivulla oli Dr. Oetkerin mainosnosto.

Alusta asti olemme tähdänneet siihen, että eeva.fi:ssä lähes kaikki on mahdollista.
Anne Leinonen, Head of Concepts and Content, yritysmyynti, A-lehdet
Kysy lisää!
Autamme löytämään parhaat ratkaisut. Täytä tietosi alle, niin olemme sinuun pian yhteydessä.