Meilläkotona.fin koti-ilta-kampanja jatkuu: yhteistyönä Ivana Helsingin kanssa syntyi kuosi, joka kuvastaa koti-iltojen ihanuutta
Suomen suurimmasta koti-illasta alkanut kampanja johti Meillä kotonan ja suomalaisen muotitalon Ivana Helsingin yhteistyöhön. Meillä kotona antoi marraskuussa kertyneet kuvat inspiraatioksi Ivana Helsingille. Niiden pohjalta taiteellinen johtaja Paola Suhonen ja suunnittelija Piia Honkanen suunnittelivat koti-iltoja kuvastavan Meillä kotona x Ivana Helsinki -kuosin.
Kuosin suunnittelussa ei haluttu Honkasen mukaan ottaa lähtökohdaksi yhtä yksittäistä kuvaa. Sen sijaan kuosiin tuotiin suomalaisten tavallisia koti-iltoja laajasti yhdistäviä elementtejä: ikonisia esineitä, puuhia ja askareita, arjen luksusta.
”Kuvista huokuu se, että koti on suomalaisille tärkeä paikka. Kotona tykätään viettää aikaa ja puuhastella, ja tunnelma on lämmin. Halusimme, että tämä näkyy kuosissa, samoin koti-illoissa pilkahteleva huumori”, Suhonen sanoo.
Nyt kampanjassa on menossa äänestys mieluisimmasta värivaihdosta. Kun kävijät ovat valinneet suosikkinsa, kuosista teetetään jokin kodin käyttötuote.
”Meillä kotona -sivuston seuraajat pääsevät vaikuttamaan myös siihen, mikä tuote kuosista tehdään. Meillä kotona on vahvasti mukana suomalaisten koti-illoissa ja yhteistyö Ivana Helsingin kanssa vie meidät koteihin ihan konkreettisestikin”, sanoo Meillä kotona -sivuston päätoimittaja Mari Paalosalo-Jussinmäki.
Meillä kotona tavoittaa noin miljoona ihmistä kuukaudessa, ja kampanjan tavoite on parantaa sivuston tunnettuutta. Suomen suurinta koti-iltaa vietetään taas ensi marraskuussa 2019. Koti-iltoja toteutetaan myös yhdessä A-lehtien yritysasiakkaiden kanssa.
Lue lisää kuosin syntymisestä täältä.
Tältä näyttää kuosi, joka juhlistaa koti-iltojen ihanuutta.
Lisätiedot:
A-lehdet Oy, päätoimittaja Mari Paalosalo-Jussinmäki, 040 747 7303, mari.paalosalo-jussinmaki@a-lehdet.fi