Näkemysräppi-podcast: Kuuntele kaikki jaksot

Kaipaatko uutta kuunneltavaa korvanappeihin? Jos olet kiinnostunut markkinoinnista, brändeistä ja kuluttajakäyttäymisen muutoksesta, tässä podcast-suosituksemme sinulle: Näkemysräppi!

Näkemysräpissä esitetään kiinnostavia näkemyksiä ihmisten käyttäytymisen ja maailman muutoksesta. Podcastin juontaa A-lehtien myyntijohtaja Päivi Vaipuro. Voit kuunnella kaikki jaksot myös Spotifyssa tai Apple Podcasteissa.

Jakso 5. Äitien tekemään ruokaa - Miten tunteilla tehdään tulosta?

Saarioinen on onnistuneesti koskettanut suomalaisten tunteita emootiovetoisella markkinoinnillaan, mutta mitä se on vaatinut ja mitä siitä on oivallettu? Studiossa A-lehtien Päivi Vaipuro ja Saarioisten kuluttajakokemuksen johtaja Tia Yrjölä puhuvat siitä, miten tehdään ja mitataan markkinointia, joka synnyttää tunnereaktioita ja tuottaa tulosta.

Jakso 4. Asiakaskokemus: Tunteiden kautta parempaan asiakaskokemukseen

Miten äänikirjapalvelu sai asiakkaat kirjoittamaan itselleen rakkauskirjeitä? Asiakaskokemus syntyy tehokkuudesta ja nopeudesta, mutta myös tunteesta. Tässä Näkemysräpin jaksossa BookBeatin Sari Forsström kertoo, miten yritys puhuu asiakkaille omalla äänellä, datalla ja aidolla tunteella. Näkemysräppi-podcastin juontaa A-lehtien Päivi Vaipuro.

Jakso 3. Markkinana maailma: mitä ostopolkujen muutos vaatii brändiltä?

Verkkokauppa kasvaa ja mullistaa ihmisten tarpeita, toiveita ja ostokäyttäytymistä. Kasvaako vai laskeeko brändin merkitys? Finnish Design Shop myy monia laadukkaita brändejä hyvällä menestyksellä globaalisti. Tässä Näkemysräpin jaksossa A-lehtien Päivi Vaipuron vieraana on Finnish Design Shopin operatiivinen johtaja Reetta Noukka, joka kertoo, miten mietityllä konseptilla menestytään kansainvälisillä markkinoilla.

Jakso 2. Datalla johdettu markkinointi: Kohti parempaa asiakaskokemusta pizza kerrallaan

Miten markkinointia johdetaan datalla? Millaista kyvykkyyttä se vaatii yritykseltä ja yhteistyökumppaneilta? Studiossa Päivi Vaipuron vieraana on digi- ja asiakaskokemusjohtaja Johanna Kuosmanen Kotipizzasta, yhdestä datan hyödyntämisen edelläkävijäbrändistä. Tässä jaksossa kuulet myös, miten pizzat tilataan tulevaisuudessa ja miten data taipuu tuotekehitykseen.

Jakso 1. Brändit ja sukupolvet: Miten perinteinen Stockmann ottaa haltuun uudet sukupolvet?

Aktiiviväestössä on neljä sukupolvea, jotka ajattelevat ja käyttäytyvät hyvin eri tavoin. Mitä eri sukupolvet odottavat brändeiltä? Entä miten zetat, milleniaalit, äksät ja babyboomersit sitoutuvat brändeihin? Näkemysräpin ensimmäisessä jaksossa Päivi Vaipuro ja Stockmannin digijohtaja Anna Salmi puhuvat siitä, miten perinteinen brändi voi pysyä merkityksellisenä kaikille kohderyhmilleen.

Julkaistu: 17.12.2019