Case Oslo Skin Lab

Case Oslo Skin Lab
Toteutimme A-lehdissä Oslo Skin Labille monikanavakampanjan, jonka keulakuvana oli vaikuttajamme Anna Saivosalmi. Vaikuttajan sisältöjen pohjalta tuotettiin myös natiivisisältöjä.
Julkaistu 2.3.2019

Tavoite

Kampanja tavoitteena oli lisätä Oslo Skin Lab -brändin tunnettuutta sekä kuluttajien tietoa kollageenijauheen ominaisuuksista ja vaikutuksista. Lopullinen konversiotavoite oli ohjata kuluttajat ostamaan tuote osloskinlab.fi-sivuilta. Kampanjan kohderyhmänä olivat hyvinvoinnista ja terveydestä sekä ulkonäöstään kiinnostuneet +30-vuotiaat naiset.

Advertoriaali Eeva-lehdessä

Ratkaisu

Toteutimme monikanavakampanjan, jonka keulakuvana oli vaikuttajamme Anna Saivosalmi. Vaikuttajan sisältöjen pohjalta tuotettiin natiivisisältöjä: video, somevideot, natiiviartikkeli sekä printtimainontaa.

Digiartikkelissa käytimme Terve.fitä, joka tavoittaa hyvin kohderyhmän eli yli 30-vuotiaat, hyvinvoinnistaan ja ulkonäöstään kiinnostuneet naiset.

Printtimediaksi valittiin Eeva, jonka lukijat aktivoituivat tilaamaan tuotetta niin, että asiakas halusi toistaa ilmoituksen. Kyseistä ilmoitusta on myös tarkoitus käyttää muiden mediatalojen lehdissä.

Kuvauksista Oslo Skin Labin Instagram-tilillä

"Tehokkaan suunnittelun ja ammattitaitoisen tuotantotiimin ansiosta kuvauksista tuotettiin monikanavainen kampanjakokonaisuus some-, printti-, digi- sekä TV-kanaviin."
Johanna Korkalainen Concept Manager, Oslo Skin Lab Finland

Tulokset

A-lehtien vaikuttaja Anna Saivosalmen kokemusten kautta vakuutimme kuluttajat kollageenijauheen hyödyistä kokonaisvaltaisessa kauneudenhoidossa ja hyvinvoinnissa. Anna on tehnyt yli vuoden ajan yhteistyötä Oslo Skin Labin kanssa ja on aidosti vakuuttunut tuotteen vaikutuksista ihonsa hyvinvointiin. Yhteistyössä nostettiin reilusti esiin julkisuudessa ilmenneet epäilykset tuotteen toimivuudesta.

Kuvausten yhteydessä tehdyn haastattelun pohjalta luotu natiiviartikkelisisältö toimi ennätyksellisen hyvin printissä. A-lehtien tuottama mainos oli brändin mukainen ja istui mediaympäristöön, mikä vakuutti useita uusia asiakkaita kokeilemaan tuotetta mainoksen yhteydessä tarjotun promokoodin avulla.

Myös hiljattain aloitettu TV-kampanja lähti hyvin käyntiin. Videomateriaalista saatiin useita eri sosiaalisen median formaatteihin sopivia versiota ja näin pitkäkestoista näkyvyyttä.

Tuotanto toteutettiin kustannustehokkaasti laadusta ja visuaalisuudesta tinkimättä.

Tehdyn videon perusteella asiakas halusi, että teemme siitä myös TV-version, joka pyörii tällä hetkellä kaupallisilla TV-kanavilla.

Lisäksi kuvaamme Oslo Skin Labille uutta tv-mainosta, jossa päähenkilönä on tv -ja radiopersoona Jenni Alexandrova.

Hyväksy evästeet

YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.

Youtube video placeholder
Ota yhteyttä
Autamme löytämään oikeat ratkaisut ja kiinnostavimmat tarinat, joilla teet vaikutuksen kohderyhmääsi! Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Tavoitat A-lehtien yritysasiakasmyynnin myös aina +358 50 414 4200 tai yritysasiakkaat@a-lehdet.fi