Sanna Kolamo strategiajohtajaksi A-lehtien yritysasiakasmyyntiin

Sanna Kolamo strategiajohtajaksi A-lehtien yritysasiakasmyyntiin
A-lehtien yritysasiakasmyynnin strategia- ja kehittämistehtävissä on aloittanut Sanna Kolamo.
Julkaistu: 22.9.2021

”Sannalla on laaja tausta median, markkinoinnin ja myynnin tehtävistä muutosjohtamisen, asiakasnäkemyksen ja strategian parissa. A-lehdissä Sanna vie eteenpäin yritysasiakasmyynnin kehityshankkeita ja tukee yritysasiakkaat-tiimiä tuotekehityksessä”, A-lehtien toimitusjohtaja Kaisa Ala-Laurila kertoo.

”Odotan innolla, että pääsen jakamaan osaamistani asiakasymmärryksestä ja strategiatyöstä A-lehtien ammattitaitoisen yritysasiakasmyynnin kanssa. Intohimonani on löytää uusia ratkaisuja siellä missä muutosta tarvitaan”, Sanna Kolamo sanoo.

Sanna Kolamo toimii tehtävässään B2B-liiketoiminnan johtaja Anni Lintulan perhevapaan ajan. Sanna työskentelee A-lehdissä kaksi päivää viikossa ja raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Kaisa Ala-Laurilalle.

Anni Lintulan perhevapaan aikana yritysasiakasmyynnin operatiivinen vastuu esihenkilötehtävistä ja myynnistä kuuluu myyntiryhmäpäällikkö Sami Onkamolle.

Lisätiedot:

A-lehdet Oy, Kaisa Ala-Laurila, toimitusjohtaja p. +358 40 777 9212, kaisa.ala-laurila@a-lehdet.fi