Sari Mikkonen-Mannila A-lehtien joukkueeseen

Sari Mikkonen-Mannila A-lehtien joukkueeseen
A-lehtien sisältöstudion johtajaksi on nimitetty Sari Mikkonen-Mannila. Hän siirtyy tehtävään 15. tammikuuta 2018 HJK:n markkinointijohtajan paikalta.
Julkaistu: 13.12.2017
Sari Mikkonen-Mannila on tehnyt pitkän uran mainostoimistoalalla ensin suunnittelijana, ja sen jälkeen perustajana ja luovana johtajana Mainostoimisto Skandaalissa. Hän on myös ollut A-lehtien hallituksen jäsen keväästä 2014 kevääseen 2017.
A-lehtien sisältöstudio vastaa kaupallisesta sisällöntuotannosta eli asiakasmedioiden sisällöistä ja sisältömarkkinoinnista sekä natiivimainonnasta.
”Liityn todella innolla A-lehtien joukkueeseen. Tunnen talon ja koen, että talossa on nyt vahva tahtotila kasvuun. Kun hyvä tarina yhdistyy ylivoimaiseen dataan, siinä on voiton avaimet”, Mikkonen-Mannila toteaa.
”A-lehdillä on hyvä ja kunnianhimoinen kasvustrategia, jossa asiakasmedioiden ja natiivimainonnan rooli on merkittävä. Sari tulee johtamaan näiden meille strategisesti tärkeiden kaupallisten sisältöjen kehittämistä ja odotukset ovat isot,” A-lehtien toimitusjohtaja Kaisa Ala-Laurila toteaa.
Lisätiedot:
A-lehtien toimitusjohtaja Kaisa Ala-Laurila, p. 040 777 9212
Sari Mikkonen-Mannila, p. 050 387 8308
A-lehdet on rohkea ja uudistuva sisältötalo, joka on kasvanut mediasta asumisen ja terveyden asiantuntijaksi sekä digitaalisen vaikuttamisen edelläkävijäksi. A-lehdet-konsernin muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt Finnish Design Shop Oy ja Oma Terveys Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.