Suomen suurin asumisen digimedia Meilläkotona.fi kampanjoi koti-iltoja – Nyt juhlitaan luovuutta ja kotona olemisen iloa

Suomen suurin asumisen digimedia Meilläkotona.fi kampanjoi koti-iltoja – Nyt juhlitaan luovuutta ja kotona olemisen iloa
Suomen suurin asumisen digimedia, A-lehtien asumisen medioiden yhteinen sivusto Meillä kotona, ottaa haltuun koti-illat. Suomen suurinta koti-iltaa vietetään 10. marraskuuta. Samalla Meillä kotona alkaa toteuttaa uutta markkinoinnin konseptia, jossa kumppani on Ivalo Creative Agency.
Julkaistu 7.11.2018

Suomen suurin koti-ilta valtaa suomalaiset kodit lauantaina 10. marraskuuta. A-lehtien asumisen medioiden yhteinen verkkosivusto Meillä kotona järjestää koti-illan, johon jokainen suomalainen voi osallistua jakamalla kuvan koti-illastaan Instagramissa.

Suomen suurin koti-ilta käynnistää Meillä kotona -sivuston markkinointikampanjan, joka juhlii suomalaisten luovaa kotoilua. Kotona tehdään mitä huvittaa -kampanjaa on ollut luomassa mainostoimisto Ivalo Creative Agency.

”Meillä kotona tavoittaa kuukaudessa lähes miljoona suomalaista, mutta on silti vielä brändinä melko tuntematon. Tähän olemme nyt yhdessä tekemässä muutosta. Suunnittelun lähtökohtana on ollut ajatus siitä, että aina ei ole pakko lähteä johonkin kokeakseen uusia asioita. Välillä on parasta jäädä kotiin tekemään ihan mitä huvittaa”, kertoo Ivalo Creative Agencyn asiakkuusjohtaja Hanna Nordgren.

Kampanja näkyy muun muassa Putouksessa, display-verkostoissa, sosiaalisessa mediassa sekä A-lehtien omissa kanavissa. Konseptikuvat on ottanut valokuvaaja Veikko Kähkönen. Kilpailulla kerätään kuvia suomalaisista koti-illoista sellaisena kuin ne oikeasti ovat.

”Haluamme näyttää, mitä suomalaisissa kodeissa tapahtuu lauantaisin. Uskon, että kotielämä on hauskempaa, monipuolisempaa ja oudompaa kuin voisi kuvitella”, sanoo Meillä kotona -sivuston päätoimittaja Mari Paalosalo-Jussinmäki.

Kaikkien Suomen suurimman koti-illan kuvakisaan osallistuneiden kesken arvotaan tuhannen euron lahjakortti Finnish Design Shopiin.

”Meillä kotona tunnetaan hyvistä ruokaresepteistä ja asiantuntevuudesta. Sivusto on kuitenkin myös suomalaisen luovuuden juhlaa. Ihan tavalliset ihmiset leipovat elävän torakan näköisen kakun, keksivät tehdä kylpypaljun maitotankista, rakentavat kaksikerroksisen puumajan tai junavaunusta kesämökin tai virkkaavat itselleen hääpuvun. Tätä haluamme nyt juhlistaa”, sanoo Paalosalo-Jussinmäki.

Samalla Meilläkotona.fissä sekä sen Facebook-kanavassa on julkaistu Chatbot, joka suosittelee lukijoille innostavaa, luovaa ja hauskaa tekemistä – kotiin, tietenkin. Kaisu-ideabotin teemoja ovat ruoka, käsityöt, sisustusideat, viherkasvit, remontointi sekä juuri nyt joulu.

Koti-illat jatkuvat vuonna 2019, ja niitä toteutetaan myös A-lehtien yritysasiakkaiden kanssa.

Meilläkotona.fin kuukausitavoittavuus oli syyskuussa 955 000. Kotiin ja asumiseen erikoistuneen sivuston aihepiirejä ovat sisustus, remontointi, puutarha, ruoka sekä itse tekeminen. Sivuston sisällön tekee A-lehtien asumisen toimitus, jonka painettuja medioita ovat esimerkiksi Avotakka, Kotivinkki, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Unelmien Talo&Koti sekä Viherpiha.

Lisätiedot:

Meilläkotona.fin päätoimittaja Mari Paalosalo-Jussinmäki, mari.paalosalo-jussinmaki@a-lehdet.fi, puh. 040 747 7303,