Syksy on sisustamisen kulta-aikaa – Tavoita kotoilusta kiinnostunut kohderyhmäsi etuhintaan!

Syksy on sisustamisen kulta-aikaa – Tavoita kotoilusta kiinnostunut kohderyhmäsi etuhintaan!
Habitare kääntää kotoilijoiden katseet kodin kiinnostavimpiin ratkaisuihin ja trendeihin 15.–19.9.2021.
Julkaistu 23.6.2021

Koti on suomalaisille sydämenasia, ja siihen liittyy valtavasti haaveita. Tämän vahvistaa Meilläkotona.fin toteuttama kysely, johon vastasi yli 2 800 ihmistä.

Vastaukset kertovat monenlaisista tarpeista, joita markkinoijan ei kannatta sivuuttaa, kun syksyn sisustushuuma pääsee valloilleen: Suomalaiskodeissa kaivataan inspiraatiota, joka ruokkii unelmia sekä käytännönläheistä ohjeita ja vinkkejä, jotka tarjoavat apua asumiseen liittyvien pulmien ratkomiseen.

Hyödynnä markkinoijan Habitare-edut!

Tuo brändisi mukaan laadukkaaseen mediaympäristöön ja auta kohderyhmääsi saavuttamaan kotiunelmansa! Markkinoijan edut ovat voimassa 19.9.2021 asti.

Varaa kampanja heti A-lehtien yritysasiakasmyynnistä yritysasiakkaat@a-lehdet.fi.

  • 1/1-sivu, Avotakka vain 2 200 €
  • 1/1-sivu, Meidän Talo vain 1 500 €
  • 1/1-sivu, Unelmien Talo&Koti vain 1 500 €
  • Extraetu: Sivun mainospaikan ostajalle 150 000 digikokosivun näyttöä Meilläkotona.fissä vain 990 €.

Hinnoista myönnetään mediatoimistoalennus -15 % tai suoralaskutusalennus -12 %.