Syksy on sisustamisen kulta-aikaa – Tavoita kotoilusta kiinnostunut kohderyhmäsi etuhintaan!

Syksy on sisustamisen kulta-aikaa – Tavoita kotoilusta kiinnostunut kohderyhmäsi etuhintaan!
Habitare kääntää kotoilijoiden katseet kodin kiinnostavimpiin ratkaisuihin ja trendeihin 15.–19.9.2021.
Julkaistu: 23.6.2021

Koti on suomalaisille sydämenasia, ja siihen liittyy valtavasti haaveita. Tämän vahvistaa Meilläkotona.fin toteuttama kysely, johon vastasi yli 2 800 ihmistä.

Vastaukset kertovat monenlaisista tarpeista, joita markkinoijan ei kannatta sivuuttaa, kun syksyn sisustushuuma pääsee valloilleen: Suomalaiskodeissa kaivataan inspiraatiota, joka ruokkii unelmia sekä käytännönläheistä ohjeita ja vinkkejä, jotka tarjoavat apua asumiseen liittyvien pulmien ratkomiseen.

Hyödynnä markkinoijan Habitare-edut!

Tuo brändisi mukaan laadukkaaseen mediaympäristöön ja auta kohderyhmääsi saavuttamaan kotiunelmansa! Markkinoijan edut ovat voimassa 19.9.2021 asti.

Varaa kampanja heti A-lehtien yritysasiakasmyynnistä yritysasiakkaat@a-lehdet.fi.

  • 1/1-sivu, Avotakka vain 2 200 €
  • 1/1-sivu, Meidän Talo vain 1 500 €
  • 1/1-sivu, Unelmien Talo&Koti vain 1 500 €
  • Extraetu: Sivun mainospaikan ostajalle 150 000 digikokosivun näyttöä Meilläkotona.fissä vain 990 €.

Hinnoista myönnetään mediatoimistoalennus -15 % tai suoralaskutusalennus -12 %.