TBAF 2017 - Sosiaalisen median vaikuttajia palkitaan laajemmin kuin koskaan
TBAF 2017 on vaikuttajamarkkinoinnin puolueeton kilpailu, jonka järjestää A-lehdet Oy. Tänä vuonna kilpailussa palkitaan Suomen parhaita vaikuttajia 15 eri kategoriassa, sekä tuloksellista sisältömarkkinointia yhdessä kategoriassa.
Sosiaalisen median vaikuttajilla on entistä tärkeämpi rooli markkinointiviestinnässä. Vaikuttajien luomat somesisällöt luovat henkilökohtaisuudellaan uskottavuutta kuluttajissa ja tuovat kampanjointiin lisäarvoa.
Suomen parhaita vaikuttajia voi ilmoittaa mukaan kilpailuun 28.4. alkaen. Yleisön ilmiantamista ehdokkaista koostetaan shortlistat, jotka julkistetaan syyskuussa. Tuomaristo palkitsee yhden voittajan jokaisesta kategoriasta ja myös yleisö pääsee äänestämään oman suosikkinsa.
”Haluamme palkita vaikuttajia kanavasta riippumatta. Tärkeintä on hyvä ja laadukas sisältö.”, korostaa A-lehtien CMO Terhi Hauskamaa.
TBAF 2017 -kilpailun tavoitteena on kasvattaa vaikuttajamarkkinoinnin ja vaikuttajien tunnettuutta ja viedä toimialaa eteenpäin entistä ammattimaisempaan suuntaan. Kilpailu huipentuu huikeaan gaalaan 27. lokakuuta A-lehtitalossa Helsingin Kulosaaressa.
Lisätiedot
A-lehdet Oy, CMO Terhi Hauskamaa, p. 050 414 4260, terhi.hauskamaa@a-lehdet.fi
www.theblogawards.fi