The Blog Awards Finland lähenee — nyt julkistetaan sisältömarkkinointikampanjoiden kärkinelikko

The Blog Marketing Awards 2016 -kategoriassa palkitaan sisältömarkkinoinnin kampanja, jossa onnistuneesti hyödynnetään blogi- tai vlogimarkkinointia. Palkinnon tavoitteena on kannustaa mainostajia hyödyntämään uutta, kuluttajalle merkityksellistä kanavaa tehokkaammin ja tuloksellisemmin. Tunnustus myös kannustaa tekemään sisältömarkkinointia rohkeasti ja lukijasuhdetta arvostavasti. Tuomaristo ilahtui kampanjoiden tasosta sekä niille asetettujen mittarien seurannasta ja raportoinnista. Kisaan ilmoitettiin yhteensä 15 kampanjaa, joista tuomaristo valitsi neljä suosikkia.
The Blog Marketing Awards Shortlist:
MUN VÄLIPALA – SIWAN VÄLIPALATUOTTEET
Mainostaja: Suomen Lähikauppa
Mainostoimisto: Dagmar Stories ja Sherpa
Mediatoimisto: Dagmar
Muut suunnitteluun ja toteutukseen vaikuttaneet tahot: Splay
MUSTAVYÖ
Mainostaja: Liikenneturva
Mainostoimisto: Dagmar Stories
Mediatoimisto: Dagmar
Muut suunnitteluun ja toteutukseen vaikuttaneet tahot: Recommeded, Töttöroo, Splay
PEPSODENT TYYLIHAASTE
Mainostaja: Unilever
Mainostoimisto: Superson
Mediatoimisto: Mindshare
Muut toteutukseen vaikuttaneet tahot: A-lehdet
ZADAA – BLOGEISTA SUOMEN SUURIMMAKSI
Mainostaja: Zadaa
Muut suunnitteluun ja toteutukseen vaikuttaneet tahot: Babler, Zadaa
"Tuloksellisuus, sen eri tasot ja mittaaminen herättivät mielenkiintoisen keskustelun tuomaristossa. Arvostimme töitä, joissa oli rohkeasti lähdetty hakemaan konkreettisia liiketoiminnallisia tuloksia. Haluamme edelleen kannustaa blogi- ja vlogimarkkinoinnissa liiketoiminnallisten tavoitteiden kirkastamista ja mittaamista. Ei tyydytä aikaansaamaan vain pöhinää, tykkäyksiä ja kommentteja, vaan katsotaan askel pidemmälle, mitä tällä kaikella saadaan liiketoiminnallisesti aikaan", kertoo tuomariston puheenjohtaja Kopla Helsingin toimitusjohtaja Kati Nurminen.
The Blog Awards Finland
The Blog Awards Finland on toimialan yhteinen kilpailu, joka palkitsee vetovoimaisinta sisältöä ja sen parhaita tekijöitä alustasta ja mediasta riippumatta. Kilpailun tuomaristo koostuu blogi- ja tubemaailmaan asiantuntijoista, jotka valitsevat voittajan jokaisesta kategoriasta. Lisäksi kilpailussa palkitaan eniten yleisöääniä saanut blogi tai kanava. Tänä vuonna ehdolla on 47 blogia ja tubekanavaa 15 eri kategoriassa.
Vuoden 2016 kategoriat ja ehdokkaat palkinnon saajiksi:
Hyvinvointi ja terveys: Ella Elers, Venla Savikuja, Vilma P
Kauneus: Katja Kokko, Nude, Ostolakossa
Kulttuuri, yhteiskunta, talous: Kasper Diem, Lujasti lempeä, Tuomas Enbuske
Lifestyle: MUSTARTTU, Tickle Your Fancy, WTD
Matka: Kaukokaipuu, Suvi Höydén, Veera Bianca
Muoti: 5 Inch and up, Linda Juhola, Pupulandia
Perhe: Kolmistaan, Magicpoks, Primelife
Ruoka: Hannan soppa, Liemessä, Suolaa & hunajaa
Sisustus: Kootut murut, Musta ovi, RAW Design Blog
Sport: Ida Jemina, Minifitness, Steffit
Tube-kategoriat:
Vuoden tulokas: Jaakko Parkkali, Hydraulic Press Channel, Pernilla Böckerman
Vuoden harrastuskanava: Tikis, Timo Wilderness, Trail Hunterz
Vuoden lifestylekanava: Hermanni, Mariieveronica, naaG
Vuoden parhaimmat naurut: Biisonimafia, Justimusfilms, SAARA
Median akkreditointi tapahtumaan:
Mellakka Helsinki, Mari Wainio, mari@mellakkahelsinki.fi, 040 828 0508
Lisätiedot:
A-lehdet Oy, markkinointipäällikkö Terhi Hauskamaa, terhi.hauskamaa@a-lehdet.fi, 050 414 4260
The Blog Awards Finland -kilpailun järjestää A-lehdet Oy. A-lehdet-konserni on mediatalo, jonka muodostavat A-lehdet Oy ja sen tytär- ja osakkkuusyhtiöt A-lehdet Dialogi Oy, Finnish Design Shop Oy ja Oma Terveys Oy. Konsernin liikevaihto on yli 100 miljoonaa euroa.