Trendin kuvista alkanut #imwithsanna-ilmiö ehdolla Vuoden ilmiöksi
Trendin kuvista alkanut #imwithsanna-ilmiö ehdolla Vuoden ilmiöksi
Trendin Sanna Marin -kuvasta alkanut #imwithsanna-ilmiö on ehdolla Vuoden ilmiöksi PING Helsingin järjestämässä kilpailussa, joka palkitsee vuosittain merkittäviä vaikuttajamarkkinoinnin tekoja, ilmiöitä, kampanjoita ja ihmisiä.
Julkaistu 3.6.2021
Trendin kuva, jossa pääministeri on kuvattu mustassa bleiserissä, tavoitti yli 142 miljoonaa ihmistä uutismedioiden kautta. Ilmiö syntyi, kun ihmiset ympäri maailmaa alkoivat kuvata itseään samassa asussa ja siten puolustaa pääministeriä ja muistuttaa, ettei ammattitaito ole kiinni vaatteista.
PING Helsingin järjestämässä Vuoden valinnat 2021 -kilpailussa on neljä finalistia Vuoden ilmiö -kategoriassa. Voittaja julkistetaan 15. kesäkuuta PING Helsingin webinaarissa, jossa Trendin päätoimittaja Mari Karsikas kertoo ilmiöstä.