Verkkosivustoillamme tavoitat juuri sinulle oikean kohderyhmän

Verkkosivustoillamme tavoitat juuri sinulle oikean kohderyhmän
A-lehtien digimediat palvelevat lukijoita viidellä sivustolla. Suuret teemasivustot kokoavat tiedon, viihtymisen ja yhteisöt lukijaa ja mainostajaa palveleviksi kokonaisuuksiksi.

Teemasivustomme yhdistävät koukuttavan journalistisen ja kaupallisen sisällön, sekä yhteisölliset ominaisuudet ja optimoidun tietosisällön. Käytettävyyttä kehitetään kävijöiden tarpeiden mukaan, ja kärkenä ovat mobiilikäyttäjät. Jokaisen sivuston tuottavat aiheen parhaat toimitukset, joiden brändejä ovat muun muassa Apu, Image, Mondo, Avotakka, Kotivinkki, Maku, Viherpiha, Kauneus ja Terveys, Eeva ja Trendi.

Terve.fi keskittyy terveyteen, hyvinvointiin, elämäntapojen muutokseen ja kauneuteen. Meilläkotona.fi on puolestaan kodin maailma, joka yhdistää asumisen teemat: sisustuksen, remontoinnin, puutarhan ja ruoan sekä näiden intohimoiset harrastajat. Apu.fi on ajankohtaissivusto, jonka ydintä ovat yhteiskunnalliset teemat ja henkilöt, hyötysisällöissä matkat ja autot. Lily.fi ja Demi.fi ovat milleniaalien ja Z-sukupolven yhteisö- ja vaikuttajamedioita.

Miksi Terve.fi?

Terve.fi on Suomen suurin terveyden, kauneuden ja hyvinvoinnin kohtaamispaikka. Sivustolta löydät Suomen arvostetuimpien hyvinvoinnin brändien, Kauneus ja Terveys, Voi Hyvin ja Apu Terveys -sisällöt. Sisällön ovat tehneet alojensa huippuammattilaiset: lääkärit ja terveydenhuollon asiantuntijat, journalistit ja hyvinvoinnin vaikuttajien kirkkain kärki.

Terve.fi inspiroi suomalaisia hoitamaan terveyttään, ennaltaehkäisemään sairauksia ja antaa tietoa sairauksista ja niiden hoidosta. Terveyssisällöt kattavat koko ihmisen elinkaaren syntymästä, vauvavaiheesta alkaen vanhuuteen asti. Myös henkinen hyvinvointi, ravinto, liikunta, painonhallinta ja kauneudenhoito ovat keskeisiä sisältöalueita.

Kauneus ja hyvinvointivaikuttajia sivustolla seuraa 100 000 sitoutunutta silmäparia viikoittain. Yhdessä vaikuttajiemme kanssa tarjoamme monikanavaisia, yhteisöä hyödyttäviä ja asiakkaan tavoitteita palvelevia vaikuttajamarkkinointiratkaisuja mainostaja-asiakkaillemme.

Kohderyhmä: Omasta ja läheistensä terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet suomalaiset kaikissa ikävaiheissa ja elämäntilanteissa.​

Miksi Meilläkotona.fi?

Meilläkotona.fi tuntee ja tavoittaa suomalaiset sisustajat, remontoijat, rakentajat, ruoanlaittajat ja kotipuutarhurit juuri oikeaan aikaan ja oikean sisällön parissa.

Sisällön laadun takaavat asumisen medioiden markkinajohtajat. Sama A-lehtien asumisen toimitus, joka tekee myös Avotakkaa, Kotivinkkiä, Makua, Meidän Taloa, Meidän Mökkiä, Unelmien Talo&Kotia ja Viherpihaa. Lehtien vahva lukijasuhde kantaa myös digikanavissa. Sisältöä tekevät myös mielipidevaikuttajat, laajasti tavoittavat bloggarit.

Mainostajille tuotamme tehokkaita, luovia ja datakohdennettuja sisältöjä, joiden parissa ihmiset viihtyvät.

Kodin sesongeissa ja juhlakausissa tavoittavuus nousee voimakkaasti.

Suurin kohderyhmä: +55-vuotiaat naiset. Lukijoissa korostuvat lisäksi lapsiperheiden vanhemmat.

Miksi Apu.fi?

Apu.fi on A-lehtien ajankohtaismedian sivusto, joka tarjoaa ajankohtaista sisältöä ja kiinnostavia puheenaiheita läpi koko yhteiskunnan aina politiikasta terveyteen ja kulttuurista matkailuun. Sivusto pitää lukijan ajan tasalla maailmanmenosta tarjoamalla syventävää tietoa päivänpolttavista teemoista. Apu.fin sisällön tuottavat Avun, Eevan, Imagen, Mondon ja Tuulilasin toimitukset.

Suurin kohderyhmä: +55-vuotiaat ostovoimaiset aikuiset.

Miksi Lily.fi?

Lily.fi on Trendin aktiivinen, ja inspiroiva blogiyhteisö, jonka oivaltavan sisällön tuottavat yhdessä ammattitoimitus, Suomen suosituimmat vaikuttajat, yli 10 000 bloggaajaa sekä sitoutuneet lukijat. Muodin ja kauneuden lisäksi yhteisössä keskustellaan monenlaisista lifestyle-aiheista, kuten matkailusta, kulttuurista, sisustuksesta, ruoasta ja hyvinvoinnista.

Suurin kohderyhmä: 25-34-vuotiaat naiset.

Miksi Demi.fi?

Demi.fi on Suomen aktiivisin yhteisö ja Z-sukupolven äänitorvi, jossa keskustellaan kaikista nuoria kiinnostavista aiheista. Suosittuja teemoja ovat muun muassa ihmissuhteet, terveys, opiskelu, kauneus, trendit sekä ajankohtaiset tapahtumat. Ainutlaatuinen sivusto yhdistää keskustelupalstan ja luotettavan journalistisen sisällön. Demin toimitus on koonnut sivustolle kattavia tietopaketteja nuoria mietityttävistä aiheista. Sukupolvi Z:n nuoret haluavat osallistua ja vaikuttaa, ja Demi.fitä kehitetään jatkuvasti nuorten toiveiden mukaisesti.

Suurin kohderyhmä: 15-24-vuotiaat nuoret naiset, jotka vaikuttavat aktiivisesti omiin ja perheensä kulutuspäätöksiin.

Kiinnostaako kuulla ratkaisuistamme mainostajille? Kysy lisätietoja omalta yhteyshenkilöltäsi tai yritysasiakkaat@a-lehdet.fi tai 050 414 4200.

Julkaistu: 22.9.2019