Kahdeksan huippuosaajaa kehittämään A-lehtien kaupallisia sisältöjä

Kahdeksan huippuosaajaa kehittämään A-lehtien kaupallisia sisältöjä
A-lehtien sisältömarkkinointitoimisto Sisältöstudio jatkaa kasvuaan kovien rekrytointien voimin. Uusi tiimi lähtee kehittämään maan parhaita kaupallisia ruokasisältöjä uuden asiakkaansa K-Ruoka-median kanssa.
Julkaistu 31.1.2019

Roosa Hyrske, Satu Koivisto, Johanna Falck, Tuomas Jääskeläinen, Antti Nikunen, Joakim Juvelen, Outi Väisänen ja Jasmin Raitakari

A-lehdet tunnetaan vahvasta ruoka- ja lifestyle-osaamisestaan. K-Ruoka on puolestaan Suomen suurin ruokavaikuttaja, joka tavoittaa viikoittain lähes jokaisen suomalaisen.

”Haluamme olla ruokakulttuurin uudistaja ja suunnannäyttäjä mutta samalla mahdollistaa sujuvan ja mukavan arjen. Uskon, että yhdessä A-lehtien tiimin kanssa teemme hyvistä ruokasisällöistä vieläkin parempia”, toteaa K-Ruoka –median markkinointijohtaja Teija Nesterinen.

Kovia vahvistuksia joukkueeseen

Ruokastrategiksi on nimitetty Satu Koivisto, joka työskenteli aiemmin A-lehtien Maku-lehden päätoimittajana. Ruokatoimittajiksi on nimitetty samaten Maku-lehdestä siirtyvä Jasmin Raitakari sekä Outi Väisänen Sanoma Lifestylen ruokatoimituksesta. Outilta on myös juuri julkaistu Samasta padasta 2 -keittokirja. Art directorina uudessa ruokatiimissä aloittaa Antti Nikunen, joka on viimeksi ollut tekemässä hiljattain lanseerattua Apu Junioria ja Tuulilasia.

Sisältöstudion visuaalista osaamista vahvistavat myös useissa eri medioissa työskennellyt graafikko Joakim Juvelen ja A-lehtien terveystoimituksesta siirtynyt AD Roosa Hyrske.

Journalistista kokemusta ja näkemyksellistä konseptointiosaamista A-lehtien Sisältöstudioon tuovat sisältöstrategi Johanna Falck ja designjohtaja Tuomas Jääskeläinen. Johanna Falck on toiminut päätoimittajana mm. Kotivinkki-, Avotakka ja Cosmopolitan-lehdissä. Hänet on myös palkittu ansiokkaasta journalistisesta työstä Aikakauslehtien päätoimittajat ry:n Julius-palkinnolla. Tuomas Jääskeläinen on ollut lanseeraamassa ja uudistamassa kymmeniä aikakauslehtiä Suomessa ja Pohjoismaissa.

”Journalistisen osaamisen ja lähes 40 huippuammattilaisen avulla olemme vahva strateginen kumppani asiakkaille Suomessa ja ulkomailla. Yhdessä Generon growth hackereiden kanssa meillä on uniikki asema kasvattaa asiakkaan liiketoimintaa”, toteaa Sisältöstudion johtaja Sari Mikkonen-Mannila.

A-lehtien Sisältöstudio suunnittelee ja toteuttaa kunnianhimoista, luovaa, tuloksellista ja datajohdettua sisältömarkkinointia. Se toimii tiiviissä yhteistyössä kasvumarkkinointiyhtiö Generon kanssa, josta A-lehdet omistaa 49 %.

Lisätiedot:

Kesko, markkinointijohtaja Teija Nesterinen, teija.nesterinen@kesko.fi, puh. 050 383 7566

A-lehdet Sisältöstudio, johtaja Sari Mikkonen-Mannila, sari.mikkonen-mannila@a-lehdet.fi, puh. 050 3878308