Pirkka on vuoden paras oma media

Pirkka on vuoden paras oma media
K-ryhmän Pirkka palkittiin perjantaina ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n Oma Media -kilpailun parhaana mediana. Pirkan monikanavaisesta sisällöntuotannosta vastaa A-lehtien Sisältöstudion Pirkka-tiimi yhteistyössä K-ryhmän viestinnän kanssa.
Julkaistu 22.11.2018

Tuomaristo totesi Pirkan olevan ammattimaisuudessaan omaa luokkaansa, ja se voidaan lukea jo merkittäväksi suomalaiseksi mediaksi. Tuomaristolta tuli myös kiitosta siitä, että Pirkassa ymmärretään laadukkaan sisällön merkitys organisaatiomedian rakentamisessa ja yhteiskunnallisiakin aiheita tuodaan esiin kiinnostavasti. Verkkosivusto pirkka.fi on tuomareiden mukaan visuaalisesti kaunis ja korkealuokkainen.

”Pirkkaa tekee huipputiimi sekä A-lehdissä että K-ryhmän viestinnässä. Tämä kunnianosoitus kertoo siitä, mitä tinkimättömällä ja tavoitteellisella yhteistyöllä sekä innokkaalla kehitysotteella voidaan saada aikaan”, A-lehtien Sisältötudiossa Pirkka-tiimiä vetävä sisältöstrategi Titta Kiuru iloitsee.

Lisätietoja:

A-lehdet Oy, Sisältöstudion johtaja Sari Mikkonen-Mannila p. +358 50 387 8308, sari.mikkonen-mannila@a-lehdet.fi

A-lehdet Oy, sisältöstrategi Titta Kiuru p.+358 50 414 4365, titta.kiuru@a-lehdet.fi

A-lehdet-konserni on rohkea ja uudistuva mediatalo, joka on kasvanut asumisen ja terveyden asiantuntijaksi sekä digitaalisen vaikuttamisen edelläkävijäksi. A-lehdet-konsernin muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytär- ja osakkuusyhtiöt Finnish Design Shop Oy, Oma Terveys Oy, Hyvinvoinnin Tavaratalo Oy ja Genero Oy. Konsernin liikevaihto oli viime vuonna 102,5 miljoonaa euroa.